На «гарячу лінію» кіровоградці найчастіше дзвонять через проблеми ЖКГ (ІНФОГРАФІКА)
За два роки роботи «гарячої лінії» міського голови Кіровограда Андрія Райковича жителі обласного центру найчастіше зверталися з питань житлово-комунального господарства та транспорту і зв’язку. Про це повідомив помічник міського голови, координатор сервісного центру Андрій Лейбенко.
За його словами, всього з початку запуску «гарячої лінії» звернулося більше десяти тисяч громадян, які надали майже 14 тисяч звернень.
– З березня 2016 року по березень 2018 року з питань ЖКГ надійшло 5216 звернень – це ремонт доріг, тротуарів, тепло- і водопостачання, ліквідація сміттєзвалищ, обрізка дерев, безпритульні тварини, розчистка доріг від снігу, ремонт покрівлі, освітлення, робота ліфтів. Майже три тисячі звернень вирішено, більше двох тисяч – роз’яснено і з півсотні ще в роботі. З питань транспорту і зв’язку було 1423 звернення, – наголосив Андрій Лейбенко.
Нагадаємо, нещодавно «гарячу лінію» об’єднали з аварійно-диспетчерською службою в єдину систему.
З квітня оператори «гарячої лінії» разом із колегами з аварійно-диспетчерської служби почнуть працювати в цілодобовому режимі, що дозволить жителям обласного центру звернутися за допомогою у будь-який час.
На «гарячу лінію» міського голови можна телефонувати за номером: 0-800-217-721.