Оновлена «гаряча лінія» міського голови з квітня працюватиме цілодобово
Оновлена «гаряча лінія» міського голови Кіровограда Андрія Райковича з квітня працюватиме у цілодобовому режимі. Про це повідомив помічник міського голови, координатор сервісного центру Андрій Лейбенко сьогодні, 26 березня.
За його словами, нещодавно «гарячу лінію» об’єднали з аварійно-диспетчерською службою в єдину систему. З квітня оператори «гарячої лінії» разом із колегами з аварійно-диспетчерської служби почнуть працювати в цілодобовому режимі, що дозволить жителям обласного центру звернутися за допомогою у будь-який час.
– Ми встановили програмний комплекс, який дозволить об’єднати усі комунальні підприємства міста. Тобто одразу після завершення вхідного дзвінка на «гарячу лінію», заявку на моніторі свого комп’ютера вже буде бачити фахівець відповідної комунальної служби, – зазначив Андрій Лейбенко. – Така система дозволить вирішувати максимум проблем містян у короткий термін.
За словами координатора сервісного центру, на практиці це виглядатиме так: оператор оформлює заявку від громадянина і визначає відповідальне підприємство за ситуацію, що сталася. Отримувач заявки після ознайомлення у програмі встановлює статус «взято до роботи» і має одразу виїхати на місце для усунення проблеми. Після виконання робіт, відповідальна особа під заявкою пише коментар, що робота виконана. Оператор весь час відстежує інформацію про виконання робіт комунальними службами і обов’язково в телефонному режимі має отримати від виконавця підтвердження про усунення проблеми. І тільки отримавши підтвердження, оператор у програмі може закрити заявку.
Андрій Лейбенко наголосив, що така організація роботи операторів «гарячої лінії», аварійно-диспетчерської та комунальних служб скоро можливість відійти від паперових відповідей і бюрократії. Також у планах долучити до системи управління розвитку транспорту та зв’язку, щоб оператори мали змогу онлайн відслідковувати рух громадського транспорту.
– «Гаряча лінія» – це не лише прогресивна форма спілкування із громадянами, але й велика відповідальність, оскільки найчастіше люди звертаються не з подякою, а з претензіями, критичними або аварійними ситуаціями, які потребують негайного вирішення. Для цього і була створена комбінована система, яка допоможе оперативно реагувати і вирішувати проблеми жителів обласного центру, – відзначив Андрій Райкович.
За словами Андрія Лейбенка, протягом квітня сервісний центр працюватиме у тестовому режимі. У планах до кінця поточного року відшліфувати роботу системи і долучити до неї усі комунальні служби обласного центру.
На «гарячу лінію» міського голови можна телефонувати за номером: 0-800-217-721.