Залишать нас без транспорту - перекриємо дорогу!

,

1436

Топ-новиною для обговорення чи не усіма кіровоградцями останніми днями стала так звана транспортна реформа, у результаті якої вже з 1 червня буде ліквідовано десять маршрутів, а натомість уведено в дію нові. Така ситуація не влаштовує городян, особливо тих, що живуть у віддалених мікрорайонах обласного центру.

 

Чи справді маршрути, які ліквідовують, - не рентабельні і не потрібні кіровоградцям? У цьому вирішили переконатися журналісти, проїхавши маршрутом №5 від 101-го мікрорайону до кінцевої зупинки на Катранівці.
Отже, на початку маршруту, тобто на 101-му мікрорайоні, спостерігали за транспортом хвилин сорок. За цей час у напрямку центру міста проїхав лише один автобус №274, маршрутка №116а та чотири маршрутки №5. Тож люди й поспішали сісти саме в них. Уже звідти маршрутка рушила заповненою, частині пасажирів довелося їхати стоячи. Доїхавши до колишнього кінотеатру «Ятрань», маршрутка заповнилася вщерть. У салоні питання про ліквідацію цього маршруту – болюча тема.
- Це єдина маршрутка, яка з іншого кінця міста, майже від Бережинки, їде у 101-й мікрорайон. Решта маршрутів не дуже зручні. Тут живе багато людей. Як тепер їм добиратися на роботу, дітям у школу і в садочок. Ми якось створили ініціативну групу, збирали підписи, але хіба до нашої думки прислухалися?! - обурювалася жінка середніх літ.
- П’ятий маршрут їде майже до Бережинки, - підтримав розмову інший пасажир. - Там на цю маршрутку виходять люди з села, щоб доїхати на роботу в інший кінець Кіровограда на «Креатив», а в той бік їдуть кіровоградці на роботу на підприємства, які розташовані там. Маршрутка зручна, бо їхати можна без пересадок. Крім того, нею можна виїхати і о 10-11-й вечора. А якщо її не буде, чим тоді добиратися? Влада пропонує якісь інші маршрути, але толком ніхто не знає, як вони ходитимуть. Кажуть, що ітимуть через Попова, Жадова, «Епіцентр», але не прямо на 101-й мікрорайон. Нам це не зручно…
Поки тривали нервові розмови пасажирів, маршрутка доїхала до центрального ринку. Значна частина людей вийшла на зупинці, але до салону набилося ще більше народу. Доки від’їхали від центру, зупинялися кілька разів – підібрали нових пасажирів. Тож їхали стоячи, ледь не на одній нозі.
На повороті на обласний онкодиспансер трохи пасажирів вийшло – ті, хто залишився змогли нарешті сісти. Зрозуміло, що далі поїхали люди, які живуть у Бережинці. Від кінцевої зупинки вони хвилин 15 ідуть пішки до села, але навіть і це їх влаштовує, бо на свою маршрутку інколи доводиться чекати більше години.
– Ми дуже засмучені, що цієї маршрутки не буде, - поділилися бережинські жінки. - Як тепер будемо добиратися на роботу – не відомо. Кажуть, ходитиме 130-й, але він тільки до центру, доведеться пересідати і удвічі більше витрачати грошей на дорогу. Якщо залишать нас без транспорту, ми сидіти не будемо, будемо перекривати дорогу.
Вже на кінцевій зупинці до обурень пасажирів приєдналися і водії, які тут відстоювалися, чекаючи виїзду на рейс.
- Ми не знаємо, будемо працювати 1 червня чи ні. Роботодавець нас не попередив ні про скорочення, ні про подальшу роботу. Але нам не зрозуміло одне: навіщо ліквідовувати цей маршрут, який майже цілий день завантажений пасажирами?! Він цілком рентабельний, в середньому курсує 20 машин і жодна не їде порожня, - висловили єдину думку водії кількох маршруток.
Хотілося б, щоб до думки пасажирів і водіїв прислухалися реалізатори «транспортної реформи». Люди сподіваються, що нові правила – не догма, і їх можна змінити, аби транспортне сполучення в Кіровограді задовольняло перш за все тих, хто користується громадським транспортом, а не розсікає містом на службових авто.

e-max.it: your social media marketing partner