Вільний перехід від оператора до оператора скасовується!

,

770Ще з 20-го грудня минулого року кожен охочий українець міг би змінити оператора мобільного зв’язку, зберігши старий номер. При чому – абсолютно безкоштовно та максимально швидко. Проте Національна комісія з регулювання зв’язку, яка власне і прийняла це рішення, перенесла термін впровадження такої послуги більш як на півроку. Новою датою початку надання послуг збереження абонентського номера, незалежно від оператора, призначили 1 липня 2014-го.

Як стверджують в Національній комісії, перенесення терміну відбулося задля забезпечення якісної реалізації послуги з урахуванням технічних особливостей її впровадження. Так, згідно з планом, до 30 квітня має бути створена централізована база даних, а до 1 липня завершено тестування цієї послуги. У разі позитивного результату, послуга з’явиться для користувачів мобільного зв’язку.

– Зміна дати початку надання послуг перенесення абонентського номера та користування персональним номером надає можливості для ретельного виконання всіх запланованих заходів, спрямованих на забезпечення якісної реалізації послуг MNP, – пояснюють у Нацкомісії.

Можливість вільно змінювати операторів зі збереженням номера, яку мають надати українцям вже влітку, змусить операторів мобільного зв’язку більше дбати про клієнтів, покращувати якість зв’язку та знизити ціни, кажуть експерти. Адже сьогодні чимало людей вимушено користуються послугами того чи іншого оператора – він їх може не задовольняти, але переходити на іншого не хочуть, бо доведеться змінювати номер. Із тим, що із запровадженням нової послуги посилиться конкуренція, згодні і самі компанії стільникового зв’язку.

– Оператори боротимуться за кожного споживача. І робитимуть все, щоб покращувати якість і послуг, і покриття, і тарифів, – вважає піар­директор компанії «Лайф» Оксана Рудюк.

За попередніми розрахунками, зміна оператора мобільного зв’язку зі збереженням старого номера має зайняти зовсім небагато часу.

– За одним трактуванням, перехід повинен відбуватися не більше доби, крім вихідних та святкових днів, за іншими – 24 робочі години з моменту подачі заяви про перехід, – коментує «КП» експерт із маркетингу ДТУ ПрАТ «МТС Україна» Олександр Ткач. – Спочатку планувалося, що абоненту буде достатньо відправити SMS для зміни оператора або заповнити веб­форму на сайті. Але на даний момент ще залишається багато технічних питань у реалізації цієї процедури.

Голова Національної комісії з питань регулювання зв’язку Петро Яцук запевняє, що перехід від одного оператора мобільного зв’язку до іншого відбуватиметься з максимальним комфортом для абонентів.

– Якщо ви будете дзвонити людині, яка змінила оператора, система автоматично повідомлятиме, до кого саме вона перейшла, – додає він.

Щоправда у тому, чи дійсно у наших співвітчизників з’явиться можливість «ходити» від одного оператора до іншого, зберігаючи номер, сумнівається жителька обласного центру Олена. Жінка говорить, що хоч таке рішення й прийнято, лобі компаній мобільного зв’язку зроблять усе, аби його не вдалося запровадити.

– Операторам не вигідний такий перехід. Перший натяк, що таке нововведення не запрацює у нас – зміна дати. Потім нам скажуть, що технічної можливості немає, а тому знову відкладуть. Хоча особисто я хотіла б змінити оператора і при цьому зберегти свій номер. Надто вже безсовісно, м’яко кажучи, ведуть себе компанії, – вважає вона.

Чи виправдають себе припущення кіровоградки – матимемо можливість перевірити вже за півроку. А поки жителям області, як і решті мільйонів українців, доведеться і надалі носити в кишені чи сумочці по два, а то й по три мобільники.
e-max.it: your social media marketing partner