Ривок уперед: наші учні знають, що таке наноплівки й збирають роботів

,

 

608В Олександрії та Новій Празі Олександрійського району, завдяки участі в Національному проекті «Відкритий світ», у школах встановили сучасне цифрове обладнання. Тепер тамтешні учні вивчають предмети з особливим ентузіазмом.

 

Першим, реалізував Національний проект, став Олександрійський ліцей інформаційних технологій. Цей навчальний заклад у районі дуже шанують, адже тут дають хороші знання з усіх дисциплін. Там також поглиблено вивчають математику, історію, правознавство, біологію та хімію. Нині ж у навчальному процесі вчителям допомагають інтерактивні дошки – щось на зразок великого планшету.

 

Освітяни говорять, нові сучасні підходи до викладання біології, фізики та інформатики, дітям дуже подобаються. Як доказ демонструють фрагменти шкільних уроків із застосуванням інтерактивної дошки. Наприклад, на уроці біології діти вчать будову найпростішого одноклітинного організму. Його зображення проектується на сенсорній дошці, яка реагує на дотик, а тому учень, якого викличуть до дошки, повинен  у правильній послідовності з запропонованих варіантів обрати відповідники до назви кожного органу. Якщо все зроблено правильно, дошка похвалить учня за старання й поставить позитивну оцінку. Якщо ж він десь помилився, то може перевірити свої знання знову, але вже після уроків.

 

До речі, нова методика дозволяє опановувати новий навчальний матеріал самотужки. Якщо школяр захворів і пропустив частину навчального матеріалу, він може знайти всю необхідну інформацію через локальну мережу та виконати домашнє завдання. Жодні відмовки на кшталт забув зошит – не пройдуть. Для перевірки знань учневі дають тести, які той робить на комп’ютері, після чого техніка, а не вчитель, ставить оцінку.

 

Для розвитку творчих здібностей та креативного мислення, старшокласники ліцею мають змогу займатися в секції конструювання та винахідництва Кіровоградської Малої академії наук. Вона вже відома своїми юними винахідниками­раціоналізаторами – переможцями всеукраїнських та міжнародних конкурсів.

 

Щоб усе показати і розказати, дітям знадобився б не один десяток годин. Голові ж облдержадміністрації Андрію Ніколаєнку продемонстрували кілька найцікавіших проектів – винаходи учениць 9 та 10 класу.

 

Школярки запропонували побудувати на дахах висотних будинків маленькі сонячні електростанції, які б працювали на наноплівках, а також добувати воду з артезіанських свердловин, які знаходяться біля Олександрії.

 

Останній проект всерйоз зацікавив очільника області. Пояснив, що вода, добута з артезіанських свердловин, могла б значно знизити тариф на водопостачання для жителів Олександрії, тому Андрій Ніколаєнко пообіцяв доручити дослідити це питання своїм підлеглим.

 

Іншим, не менш вражаючим закладом є Новопразький навчально­виховний комплекс. Там теж активно впроваджуються сучасні технології у шкільний процес. Крім уже згаданих інтерактивних дошок, НВК має ще й спеціальне поле для робототехніки.

 

Його виграли вихованці шкільного наукового товариства «Сузір’я», на базі якого вже чотири роки успішно діє гурток «Основи робототехніки», де учні за допомогою конструктора «Лего», дротів та сенсорних датчиків збирають справжніх міні-роботів, які вміють виконувати різні завдання, реагувати на звук і дотик, говорити і навіть виконувати лікувальний масаж. Відчути його на собі пощастило керівнику регіону. А от директору департаменту освіти і науки облдержадміністрації Ельзі Лещенко провели тест, аби з’ясувати до яких сил – темних чи світлих – вона належить.

 

Вражений побаченим, Ніколаєнко заявив, що Нова Прага є гарним прикладом для області.

 

– Президент оголосив 2013-й Роком дитячої творчості, і на перший план ми повинні поставити завдання створювати на місцях належні умови для розвитку підростаючого покоління, з тим, щоб кожна дитина могла всебічно розвиватися, ходити в гуртки, секції, а не бродити без діла на вулиці, – це вимога Глави держави, і один із ключових напрямків нових соціальних ініціатив. Кожна дитина має бути охоплена увагою та відчувати турботу з боку держави, – наголосив посадовець.

 

А вже наступного дня Ніколаєнку звітували про гурткову та секційну роботу по всій області. Із понад 89 тисяч дітей, які нині навчаються в школах регіону, 81% відвідують гуртки – спортивні, культурні, освітні.

 

Найкраще робота з учнями побудована в Голованівському та Вільшанському районах, а також у самому Кіровограді. Останній, до речі, є лідером по збільшенню кількості гуртків і секцій – у новому навчальному році їх стало на 130 більше. Натомість у Знам’янському районі місць, де б школярі могли розвивати свої здібності, меншає – мінус дев’ять.

 

Очільник області каже, ситуацію в будь­якому випадку потрібно покращувати, аби забрати з вулиці якомога більше дітей. А для цього необхідно мотивувати не лише самих учнів, а й їхніх батьків.

 

e-max.it: your social media marketing partner