Алло, «Кіровоградгаз»?

, Олена Сідорова

3837Жителі обласного центру скаржаться, що не можуть додзвонитися до газовиків, Національна комісія регулювання енергетики своїм наказом змусила споживачів газу щомісяця, починаючи з березня, до п’ятого числа повідомляти покази лічильника. Однак додзвонитися жителям Кіровограда до обслуговуючого підприємства – надреально. Люди скаржаться: по той бік слухавки ніхто не відповідає.

– Моя мама пішла в «Кіровоградгаз» зробити перерахунок. Там фахівці вклеїли їй в абонентську книжку листівку, у якій зазначається, у який спосіб можна передати показники лічильника за газ, адже лише після цього кажуть, яку фактично суму винна людина. Я телефонувала за вказаним номером кілька днів поспіль, однак результату – нуль. Те ж саме було, коли я відправляла смс-­повідомлення, постійно був збій, – обурюється кіровоградка Тетяна. – Лише електронною поштою вдалося відправити листа з фактичними показниками лічильника. Тепер чекаю відповідь, скільки ж ми повинні сплатити.

Жінка збентежена, якщо показники необхідно передати пенсіонеру чи людям, які не вміють користуватися інтернетом, як їм бути в цій ситуації? Аби знати точно – «КП» звернулася до «Кіровоградгазу».

– Це не наша забаганка, а вимога НКРЕ, прописана у відповідній постанові, – коментує заступник голови правління – директор департаменту по обліку газу ВАТ «Кіровоградгаз» Андрій Петровський. – Цією постановою затверджено і договір на розподіл природного газу, у якому чітко визначено пунктом 5.5, що кожен споживач повинен з 1 по 5 число місяця наступного за звітним повідомити газовому господарству фактичні показники лічильника. Зробити це можна у кілька способів: через особистий кабінет на сайті ВАТ «Кіровоградгаз», телефоном, надіславши смс-­повідомлення, електронною поштою, а також залишивши інформацію в довідковому вікні підприємства, або ж скористатися спеціальним терміналом, який стоїть у вестибюлі «Кіровоградгазу». Але навіть якщо споживач нічого цього не зробить, а просто сплатить квитанцію, вказавши у ній фактичні показники лічильника, ця інформація все одно потрапить до нас. Єдине, що ми просимо людей, зробити платіж до 5 числа.

Керівництво підприємства не заперечує, додзвонитися за вказаними телефонами дійсно складно і пояснює – працює всього п’ятеро операторів. Утім їхню кількість обіцяють збільшити до шести. Щоправда і це, визнає Петровський, не врятує ситуацію. За його словами, тільки на Кіровоград і Кіровоградський район припадає близько 180 тисяч абонентів, які мають лічильники. По області їх 223 тисячі.

Директор департаменту зауважує, повідомити фактичні показники лічильника – в інтересах самих споживачів, щоб нарахування здійснили тільки за фактично спожитий газ.

– Якщо ця інформація не потрапила в картку обліку абонента, нарахування здійснюватиметься прогнозне, згідно з визначеною нормою місячного споживання. Зрозуміло, що сума до сплати може відрізнятися від фактичної, проте споживачі можуть не хвилюватися,­ після звірки, якщо вони сплачували регулярно за фактичними показниками лічильника, їм буде здійснено перерахунок, – запевнив співрозмовник «КП».

Разом із тим Петровський попереджає, що з 1 квітня цього року сплачувати за газ треба буде по-­новому і одразу двом підприємствам: ВАТ «Кіровоградгаз» – за розподіл газу і ДП «Центргаз» – за постачання. Проте якою буде ціна за ці послуги, поки й самі газовики не знають.

e-max.it: your social media marketing partner