Алло, «Кіровоградгаз»?
Жителі обласного центру скаржаться, що не можуть додзвонитися до газовиків, Національна комісія регулювання енергетики своїм наказом змусила споживачів газу щомісяця, починаючи з березня, до п’ятого числа повідомляти покази лічильника. Однак додзвонитися жителям Кіровограда до обслуговуючого підприємства – надреально. Люди скаржаться: по той бік слухавки ніхто не відповідає.
– Моя мама пішла в «Кіровоградгаз» зробити перерахунок. Там фахівці вклеїли їй в абонентську книжку листівку, у якій зазначається, у який спосіб можна передати показники лічильника за газ, адже лише після цього кажуть, яку фактично суму винна людина. Я телефонувала за вказаним номером кілька днів поспіль, однак результату – нуль. Те ж саме було, коли я відправляла смс-повідомлення, постійно був збій, – обурюється кіровоградка Тетяна. – Лише електронною поштою вдалося відправити листа з фактичними показниками лічильника. Тепер чекаю відповідь, скільки ж ми повинні сплатити.
Жінка збентежена, якщо показники необхідно передати пенсіонеру чи людям, які не вміють користуватися інтернетом, як їм бути в цій ситуації? Аби знати точно – «КП» звернулася до «Кіровоградгазу».
– Це не наша забаганка, а вимога НКРЕ, прописана у відповідній постанові, – коментує заступник голови правління – директор департаменту по обліку газу ВАТ «Кіровоградгаз» Андрій Петровський. – Цією постановою затверджено і договір на розподіл природного газу, у якому чітко визначено пунктом 5.5, що кожен споживач повинен з 1 по 5 число місяця наступного за звітним повідомити газовому господарству фактичні показники лічильника. Зробити це можна у кілька способів: через особистий кабінет на сайті ВАТ «Кіровоградгаз», телефоном, надіславши смс-повідомлення, електронною поштою, а також залишивши інформацію в довідковому вікні підприємства, або ж скористатися спеціальним терміналом, який стоїть у вестибюлі «Кіровоградгазу». Але навіть якщо споживач нічого цього не зробить, а просто сплатить квитанцію, вказавши у ній фактичні показники лічильника, ця інформація все одно потрапить до нас. Єдине, що ми просимо людей, зробити платіж до 5 числа.
Керівництво підприємства не заперечує, додзвонитися за вказаними телефонами дійсно складно і пояснює – працює всього п’ятеро операторів. Утім їхню кількість обіцяють збільшити до шести. Щоправда і це, визнає Петровський, не врятує ситуацію. За його словами, тільки на Кіровоград і Кіровоградський район припадає близько 180 тисяч абонентів, які мають лічильники. По області їх 223 тисячі.
Директор департаменту зауважує, повідомити фактичні показники лічильника – в інтересах самих споживачів, щоб нарахування здійснили тільки за фактично спожитий газ.
– Якщо ця інформація не потрапила в картку обліку абонента, нарахування здійснюватиметься прогнозне, згідно з визначеною нормою місячного споживання. Зрозуміло, що сума до сплати може відрізнятися від фактичної, проте споживачі можуть не хвилюватися, після звірки, якщо вони сплачували регулярно за фактичними показниками лічильника, їм буде здійснено перерахунок, – запевнив співрозмовник «КП».
Разом із тим Петровський попереджає, що з 1 квітня цього року сплачувати за газ треба буде по-новому і одразу двом підприємствам: ВАТ «Кіровоградгаз» – за розподіл газу і ДП «Центргаз» – за постачання. Проте якою буде ціна за ці послуги, поки й самі газовики не знають.
– Моя мама пішла в «Кіровоградгаз» зробити перерахунок. Там фахівці вклеїли їй в абонентську книжку листівку, у якій зазначається, у який спосіб можна передати показники лічильника за газ, адже лише після цього кажуть, яку фактично суму винна людина. Я телефонувала за вказаним номером кілька днів поспіль, однак результату – нуль. Те ж саме було, коли я відправляла смс-повідомлення, постійно був збій, – обурюється кіровоградка Тетяна. – Лише електронною поштою вдалося відправити листа з фактичними показниками лічильника. Тепер чекаю відповідь, скільки ж ми повинні сплатити.
Жінка збентежена, якщо показники необхідно передати пенсіонеру чи людям, які не вміють користуватися інтернетом, як їм бути в цій ситуації? Аби знати точно – «КП» звернулася до «Кіровоградгазу».
– Це не наша забаганка, а вимога НКРЕ, прописана у відповідній постанові, – коментує заступник голови правління – директор департаменту по обліку газу ВАТ «Кіровоградгаз» Андрій Петровський. – Цією постановою затверджено і договір на розподіл природного газу, у якому чітко визначено пунктом 5.5, що кожен споживач повинен з 1 по 5 число місяця наступного за звітним повідомити газовому господарству фактичні показники лічильника. Зробити це можна у кілька способів: через особистий кабінет на сайті ВАТ «Кіровоградгаз», телефоном, надіславши смс-повідомлення, електронною поштою, а також залишивши інформацію в довідковому вікні підприємства, або ж скористатися спеціальним терміналом, який стоїть у вестибюлі «Кіровоградгазу». Але навіть якщо споживач нічого цього не зробить, а просто сплатить квитанцію, вказавши у ній фактичні показники лічильника, ця інформація все одно потрапить до нас. Єдине, що ми просимо людей, зробити платіж до 5 числа.
Керівництво підприємства не заперечує, додзвонитися за вказаними телефонами дійсно складно і пояснює – працює всього п’ятеро операторів. Утім їхню кількість обіцяють збільшити до шести. Щоправда і це, визнає Петровський, не врятує ситуацію. За його словами, тільки на Кіровоград і Кіровоградський район припадає близько 180 тисяч абонентів, які мають лічильники. По області їх 223 тисячі.
Директор департаменту зауважує, повідомити фактичні показники лічильника – в інтересах самих споживачів, щоб нарахування здійснили тільки за фактично спожитий газ.
– Якщо ця інформація не потрапила в картку обліку абонента, нарахування здійснюватиметься прогнозне, згідно з визначеною нормою місячного споживання. Зрозуміло, що сума до сплати може відрізнятися від фактичної, проте споживачі можуть не хвилюватися, після звірки, якщо вони сплачували регулярно за фактичними показниками лічильника, їм буде здійснено перерахунок, – запевнив співрозмовник «КП».
Разом із тим Петровський попереджає, що з 1 квітня цього року сплачувати за газ треба буде по-новому і одразу двом підприємствам: ВАТ «Кіровоградгаз» – за розподіл газу і ДП «Центргаз» – за постачання. Проте якою буде ціна за ці послуги, поки й самі газовики не знають.