Осінь: маршрутки забиті, доїхати нічим!

,

305Те, чого так побоювалися кіровоградці, сталося. Прихід осені, а разом із ним – початок навчання у школах і університетах, кінець відпусток – спровокував транспортний колапс. І хоча жителі обласного центру вже мають досвід проїзду в маршрутках, стоячи на одній нозі, все ж в емоціях та лайці городяни не стримувалися.

 

Часом «Ч» для перевірки транспортної реформи на витривалість мало б стати перше вересня. Проте цього року воно припало на неділю, тож труднощів із добиранням у на-вчальні заклади не було. Утім, уже наступний понеділок продемонстрував усі «слабкі» місця організації пасажирських перевезень у Кіровограді. Ранок зібрав на зупинках робочий люд, до якого рясно додалися студенти і школярі. Натомість, за черговим етапом транспортної реформи, саме першого вересня припинив своє існування маршрут №9А. Як люди виїздили з мікрорайонів Жадова-Попова, Миколаївки і Полтавської – можна було побачити неозброєним оком: десятки городян втискувалися у салони маршруток, хто не міг – пропу-скали по кілька машин, а в кого не витримували нерви – йшли пішки.


– Це просто знущання над пасажирами, – обурюється кіровоградка Тетяна. – Я чекаю маршрутку №3 біля магазину «Восход», але сісти тут у неї не можливо. Уже з Попова вона їде вщент забита. Транспорту не вистачає. Хіба ця транспортна реформа зробила зручності для нас, пасажирів? Навпаки, їздити маршрутками стало набагато важче і гірше.


– Наші люди не можуть змінити свій менталітет, вони за звичкою чекають маленьку маршрутку, замість того, аби сісти у великий автобус, – говорить перший заступник кіровоградського міського голови Володимир Каніщев. – Ми на центральний маршрут (Жадова-Лісопаркова, – ред.) поставили 56 великомістких автобусів. Зараз до них додається ще два. Цього цілком вистачить, аби перевезти усіх пасажирів. Але моніторинг, який ми провели, засвідчив, що ці автобуси їдуть не заповнені пасажирами, а люди чекають маршруток. До того ж великі автобуси більш зручні і привабливі, скажімо, для студентів, бо там діє wi-fi. За нашими розрахунками цього транспорту цілком достатньо, аби всі кіровоградці добралися туди, куди їм потрібно, без проблем.


З цією думкою, на жаль, погоджуються не всі жителі обласного центру, яким доводиться користуватися громадським транспортом. Звичайне спостереження доводить: аби дійсно усі 58 одиниць були на лінії, то протягом години вони мали б курсувати з інтервалом майже у хвилину. Натомість інколи їх доводиться чекати не менше двадцяти! До того ж ці автобуси не йдуть, скажімо, до педагогічного університету. А саме студенти цього навчального закладу відчули незручності. Та й такою послугою як wi-fi навряд чи заманиш їх в автобус, бо для них куди важливіше вчасно приїхати на заняття, ніж у забитому салоні автобусу користуватися інтернетом.


Чи поліпшиться з часом якість транспортних послуг в обласному центрі – питання поки риторичне. Якщо зважити на те, що 24 вересня припинить існування ще один досить затребуваний маршрут №1, то перспективи цілком передбачувані. А тим часом, соціальні мережі просто «вибухнули» обуреними коментарями кіровоградців. Люди відверто лають транспортну реформу, просять повернути звичні маршрути №50, 9А, 5 і припинити знущання над пасажирами.

e-max.it: your social media marketing partner