Проблему відсутності автобусів влада обласного центру вирішила... двома тролейбусами

,

1559Аби вирішити проблему відсутності у Кіровограді великомісткого транспорту, міська влада запустила два додаткових тролейбуси. Таким досягненням на апаратній нараді в очільника області під час прямого включення з міськради похизувався в.о. мера, секретар міської ради 74-річний Іван Марковський.

Спочатку у зупинці руху великомісткого транспорту в Кіровограді посадовець звинуватив екс-директора автобусного парку Анатолія Голованова, заявивши, що міська влада до цього не має жодного стосунку, а потім повідомив, що питання відсутності автобусів вирішується. Зокрема, заявив, що по Кіровограду наразі курсує на... два тролейбуси більше, ніж зазвичай.

У перспективі вирішення проб­леми Іван Марковський знову ж таки бачить збільшення кількості «рогатих». Мовляв, у наступному році планується закупити б/у тролейбуси зі Швейцарії. Наразі ж за вирішенням автобусної проблеми в.о. мера обіцяє поїхати в Київ, однак, як і що саме робитиме в столиці, не уточнює.

Тим часом кіровоградські інваліди позбавлені можливості нормально пересуватися містом і вимушені покладатися лише на власні сили. Відтепер, аби дістатися до лікарні, вони витрачають останні кошти на таксі. Про поїздки до бібліотеки, в театр чи парк городяни на візках можуть тільки мріяти.

– Коли автобуси №150 з’явилися у Кіровограді, ми, інваліди, були неймовірно щасливі. Адже транспорт, пристосований для нас, до того часу бачили лише на картинках чи у мегаполісах. Тоді раділи, що нарешті місто зробило щось хороше для нас – людей із особливими потребами. Тепер же автобусів не стало. Без пояснень, без якоїсь альтернативи влада позбавила нас можливості виїхати в місто. Те, що вона робить, жодним чином не можна виправдати. Посадовці не знайшли спільної мови з автобусним парком, а повинні потерпати інваліди! Пересуватися без великого, пристосованого до візків транспорту дуже проблемно, швидше неможливо. Для мам із особливими дітками це взагалі стало катастрофою. Очевидно на нас, інвалідів, кіровоградським очільникам просто начхати, – обурюється Наталія Чущенко.

Нагадаємо, 1 жовтня автобусний парк-13527 припинив свою роботу. Його екс-керівник Анатолій Голованов заявляв «КП», що до зупинки підприємства призвели дії міської влади з невідшкодуванням субвенцій за друге півріччя.

– Не дивлячись на те, що місто потребує автобусів великої місткості, нинішня влада Кіровограда не зацікавлена у роботі автобусного парку. Її влаштовує хаос на ринку перевезень, збільшення кількості маршруток. Яка причина? Вони всі працюють з чорною готівкою, а далі – робіть висновки самі. Автобусний парк дуже незручний цій владі, яка жонглює маршрутами і людьми, як забажає. У таких умовах ми працювати не можемо, – пояснював Анатолій Голованов.
e-max.it: your social media marketing partner