Брендинг Кіровограда отримав гран-прі на міжнародному фестивалі в Мінську
Концепція брендингу Кіровограда в частині дизайну отримала гран-прі на Міжнародному фестивалі територіального маркетингу і брендингу OPEN-2013 у Мінську.
Про це повідомив автор дизайну Михайло Губергріц на своїй сторінці у Facebook.
- Гран-Прі!! Поїздка на фестиваль територіального брендингу OPEN FEST вдалася! Везу з Мінська 3-е місце за брендинг Трояна, 2-е місце за навчальний проект gorod-brand.ru і 1-е місце та Гран-Прі за брендинг Кіровограда! Олександр Шаталов, Ірина Жарова, Денис Візгалов, Макс Алімкін, Настя Ісаєва, Саша Трубін! Ми зробили це! Вітаю!, - написав він.
Згідно з інформацією офіційного сайту фестивалю, до складу журі увійшло понад 20 світових експертів із брендингу та маркетингу територій. Серед них - Хуан Карлос Беллозо (Іспанія), Мартін Бойсен (Нідерланди), Маріуш Урсач (Румунія), Василій Дубейковський (РФ), Дафна Какаія (США/Франція), Ніклас Люнгберг і Девід Адам (Великобританія) та інші.
Очолив журі Жуао Фрейре - директор зі стратегій найбільшого португальського брендингового агентства Brandia Central, автор ряду робіт з територіального маркетингу, журналіст і редактор журналу Place Branding and Public Diplomacy.
Міжнародний фестиваль територіального маркетингу і брендингу OPEN-2013 проходив у Мінську 20-21 червня.