Файно Маркет про волонтерську допомогу

,

11971З початку повномасштабного вторгнення російських військ на територію України минуло більше місяця. За цей час громада і багато приватних підприємств та державних установ зуміли налагодити волонтерську допомогу на потреби ЗСУ та територіальної оборони. Не виняток і регіональна мережа Файно Маркет.

 

З першого дня воєнних дій компанія почала підтримувати та допомагати в облаштовуванні блокпостів, гуманітарних центрів тощо. Загалом за місяць компанія витратила на благодійну допомогу близько 940 тисяч гривень.


– Протягом цього місяця що ми тільки не робили: закуповували метал для «їжаків»; допомагали монтувати електропроводку на одному із волонтерських центрів. Наш ІТ-департамет допомагав військовим у обслуговуванні та налаштуванні програмного забезпечення, а також надав оргтехніку у користування військкомату, – коментують у Файно Маркет


Крім того, у частині магазинів мережі встановили кошики для збору продуктів на потреби ЗСУ. Такі точки збору індивідуальні, але з кожної всі продукти, які залишили покупці, збирають на розподільчому центрі, звідти їх забирає беспосередньо військова частина.


Щоранку Файно Маркет відвозить госпіталю добову потребу хліба власного виробництва. Перед цим лікарня повідомляє, скільки потрібно.


Із 24 лютого компанія почала забезпечувати територіальну оборону обідами. У середньому щоденно готували до 350 обідів. Нещодавно разом із обідами відправили й листівки та малюнки від дітей. Їх зібрали під час конкурсу конкурс дитячого малюнку, який організував Файно маркет. Основне завдання – намалювати весну: квітучу, усміхнену, щасливу.


– Ми навмисно хотіли відволікти дітей від воєнної тематики, просили намалювати весну, яку всі так чекали. Але малеча дякувала воїнам й бажала їм перемоги. Тому ми вирішили всі малюнки перетворити у листівки й відправити військовим. Крім цього, з цими малюнками зробили плакати, які зараз можна побачити на фасадах наших магазинів, – розповідають у мережі.


Файно Маркет продовжує тримати високу марку соціально-відповідально бізнесу. Як повідомляли раніше, компанія виплатила податки до міського бюджету наперед, зберегла персонал та намагається втримувати ціни.


З кожним днем це стає дедалі складніше, бо зростають ціни у постачальників, збільшуються витрати на логістику.


У мережі пояснили, наприклад, якщо раніше сир коштував 200 гривень за кілограм, а зараз 250, це не означає, що магазин знахабнів і наживається на покупцях. Потрібно розуміти, щоб виробнику приготувати цей продукт – потрібно закупити матеріали, які значно здорожчали. Це автоматично означає, що і здорожчає його виробництво. А отже – закупочна ціна для магазину буде вищою. Жоден магазин не може купувати товар за, скажімо, 240 гривень, а продавати як і раніше за 200. Це стосується будь-якого мережевого магазину, і це важливо розуміти.


– Сьогодні намагаємося наповнити полиці магазинів на всі 100%. Активно ведемо переговори із закордонними постачальниками. Значно спрощує роботу відміна українського маркування. Зараз працюємо над тим, аби завезти партію м’ясних та рибних консервів, макаронів, які матимуть конкурентні ціни, – повідомляють у Файно Маркет.

e-max.it: your social media marketing partner