Ще один крок до великих змін: Олександрія презентувала бренд міста
Над розробкою бренду працювала команда міського голови Сергія Кузьменка разом із дизайнерами Анастасією Корягіною, Софією Татомир та Денисом Зазубеком із чернівецької студії RIZDVO. Робота тривала більше трьох місяців. Презентація відбулася в Олександрійській міській раді 12 серпня.
Простір для майбутньої історії
– У сучасному світі кожне місто, що розвивається і рухається вперед, має мати свій бренд. Це важливо і для туристів, і для інвесторів, і для самих містян. У візуалі поєднані історичне минуле, наша гордість за свою землю, єдність людей, перспектива розвитку. Я дуже люблю Олександрію і переконаний, що вона заслуговує на красиве майбутнє, – зазначив очільник міста Сергій Кузьменко.
Основна ідея – місто починає історію з чистого аркуша, відкриває простір для нового, виходить із минулого, але пам’ятає про нього. Сьогодні Олександрія – це неосяжний простір для майбутньої історії, яку щодня творять її містяни.
Навіщо потрібен бренд?
Дизайнери студії RIZDVO відвідували місто, вивчали його історію, щоб уловити місцеву філософію.
– Історія створення бренду міста нині часта для різних міст. Це пов’язане з тим, що Україна перероджується, з’являються нові цінності, ми поступово відходимо від нашого радянського минулого до чогось сучасного, європейського, – пояснює Денис Зазубек. – Для Олександрії ідея полягала у тому, що ми стаємо сучасними, цікавими та яскравими і що попереду багато нових подій, а історію творять його жителі саме сьогодні.
Логотип і фірмові кольори
У концепцію логотипу дизайнери заклали мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини – суспільством.
Фірмові кольори – жовтий, зелений та малиновий, присутні на офіційному гербі міста.
– При створенні логотипу ми надихалися оригінальним гербом міста, природою та людьми. Саме тому, якщо придивитися до герба, можна побачити і паростки листя, і графічне зображення людини. Чорний колір логотипу – це не просто так. Адже кольоровою ми робимо саме Олександрію на фонах, на іншій графіці. Такий чорно-білий логотип зручно використовувати, а також він залишатиметься впізнаваним у будь-яких контекстах, – розповідає Денис Зазубек.
Сам логотип, а точніше його частини, стають фірмовими елементами бренду. Це геометричні об’єкти – лінії, галочки, коло – створюють ненав’язливі яскраві акценти. Саме їх варто використовувати яскравими.
У такому ж мінімалістичному та геометричному стилі дизайнери розробили тематичні іконки, що відображають різні локації міста. Наприклад, добре знайомі олександрійцям пожежна вежа, театр, барельєфи з Палацу урочистих подій та Палацу культури «Світлопільський». Їх перенесли на футболки, чашки, блокноти, еко-сумки, таблички для будинків і туристичних об’єктів. Забрендували й автобуси, які надійдуть в Олександрію восени.
– Цей бренд – це один із наших кроків до тих змін, які ми хочемо, щоб відбулися у нашому місті, – підсумував Сергій Кузьменко.
текст: Ірина Іванова
фото: міська рада