Ще один крок до великих змін: Олександрія презентувала бренд міста

,

11446Над розробкою бренду працювала команда міського голови Сергія Кузьменка разом із дизайнерами Анастасією Корягіною, Софією Татомир та Денисом Зазубеком із чернівецької студії RIZDVO. Робота тривала більше трьох місяців. Презентація відбулася в Олександрійській міській раді 12 серпня.

Простір для майбутньої історії

– У сучасному світі кожне місто, що розвивається і рухається вперед, має мати свій бренд. Це важливо і для туристів, і для інвесторів, і для самих містян. У візуалі поєднані історичне минуле, наша гордість за свою землю, єдність людей, перспектива розвитку. Я дуже люблю Олександрію і переконаний, що вона заслуговує на красиве майбутнє, – зазначив очільник міста Сергій Кузьменко.

Основна ідея – місто починає історію з чистого аркуша, відкриває простір для нового, виходить із минулого, але пам’ятає про нього. Сьогодні Олександрія – це неосяжний простір для майбутньої історії, яку щодня творять її містяни.

Навіщо потрібен бренд?

Дизайнери студії RIZDVO відвідували місто, вивчали його історію, щоб уловити місцеву філософію.

– Історія створення бренду міста нині часта для різних міст. Це пов’язане з тим, що Україна перероджується, з’являються нові цінності, ми поступово відходимо від нашого радянського минулого до чогось сучасного, європейського, – пояснює Денис Зазубек. – Для Олександрії ідея полягала у тому, що ми стаємо сучасними, цікавими та яскравими і що попереду багато нових подій, а історію творять його жителі саме сьогодні.

 

11455 1146111459

Логотип і фірмові кольори

11447У концепцію логотипу дизайнери заклали мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини – суспільством.

Фірмові кольори – жовтий, зелений та малиновий, присутні на офіційному гербі міста.

– При створенні логотипу ми надихалися оригінальним гербом міста, природою та людьми. Саме тому, якщо придивитися до герба, можна побачити і паростки листя, і графічне зображення людини. Чорний колір логотипу – це не просто так. Адже кольоровою ми робимо саме Олександрію на фонах, на іншій графіці. Такий чорно-білий логотип зручно використовувати, а також він залишатиметься впізнаваним у будь-яких контекстах, – розповідає Денис Зазубек.

11462Сам логотип, а точніше його частини, стають фірмовими елементами бренду. Це геометричні об’єкти – лінії, галочки, коло – створюють ненав’язливі яскраві акценти. Саме їх варто використовувати яскравими.

У такому ж мінімалістичному та геометричному стилі дизайнери розробили тематичні іконки, що відображають різні локації міста. Наприклад, добре знайомі олександрійцям пожежна вежа, театр, барельєфи з Палацу урочистих подій та Палацу культури «Світлопільський». Їх перенесли на футболки, чашки, блокноти, еко-сумки, таблички для будинків і туристичних об’єктів. Забрендували й автобуси, які надійдуть в Олександрію восени.

– Цей бренд – це один із наших кроків до тих змін, які ми хочемо, щоб відбулися у нашому місті, – підсумував Сергій Кузьменко.

 

 

1145011452

11464

11463

текст: Ірина Іванова
фото: міська рада

e-max.it: your social media marketing partner