Масштабна реконструкція і тролейбуси: Як Райкович планує змінювати селище Нове?
Масштабний проєкт реанімації Балашівської промзони та ремонту Кільцевої (об’їзної) дороги пошириться і на селище Нове, яке цьогоріч стало повноправною частиною обласного центру. Відповідне завдання перед міськими службами поставив очільник Кропивницького Андрій Райкович.
Ремонт вулиці Металургів
Конкретно мова йде про виготовлення проєктно-кошторисної документації з капітального ремонту головної магістралі селища – вулиці Металургів. Запланований комплекс робіт включатиме також дрібніші ремонти на прилеглих вулицях, облаштування тротуарів і зупинок громадського транспорту, заміну вуличного освітлення.
Станція підзарядки для тролейбусів
Конкретизуючи деталі проєкту, Райкович зазначив, що на території Нового планують також збудувати станцію підзарядки для тролейбусів із автономним ходом. Це дасть можливість у перспективі посилити пасажирське сполучення з рештою міста за рахунок цього виду громадського транспорту, більш дешевого в експлуатації та екологічнішого за дизельні автобуси.
Наразі 274-й маршрут обслуговують п’ять автобусів великої місткості з першої партії нових машин, закуплених містом у 2017 році для комунального підприємства «Електротранс».
Сучасна котельня
Хоча юридично приєднання до Кропивницького відбулося тільки цієї весни, міська влада в останні роки вже зробила значні вкладення в покращення інфраструктури селища. Зокрема, створила нову сучасну котельню, яка опалює будинки жителів Нового. Будівельні роботи, обладнання, монтаж нових теплових магістралей тощо коштували міській казні майже
19 мільйонів гривень.
Водопостачання
За адміністративної та фінансової участі міста впорядковано питання водопостачання селища, система якого залишилась «у спадок» від давно не існуючого ливарного підприємства. Коштом комунального «Теплоенергетика» відремонтовували відповідне обладнання, місцевий водогін передали на баланс обласного підприємства «Дніпро-Кіровоград», новенці в цій сфері знаходяться тепер у рівних умовах із жителями обласного центру.
Вивезення сміття
Вже після приєднання вирішили й іншу застарілу проблему – вивезення сміття. Сьогодні його здійснює підприємство «Екостайл», яке обслуговує Кропивницький. На території селища встановили до 40 нових контейнерів для збору відходів. Питання, яке неодноразово, – особливо влітку, – ставало джерелом соціальної напруги через неспроможність та незабезпеченість селищних структур, закрите.
Плани на майбутнє
Проте проблема транспортного сполучення між містом та селищем – чи не найгостріша, залишається. І потребує уваги та участі не лише міської влади.
– На сесії міськради внесемо пропозицію, сподіваюся, депутати її підтримають – виділити кошти на розробку проєктно-кошторисної документації на стратегічні роботи в мікрорайоні Балашівки та об’їзної дороги, – каже Райкович. – Щодо об’їзної – ми звернулися з листом до облдержадміністрації. Це дорога державного значення, вона не на балансі міста. Нам адміністрація надіслала відповідь, запропонувала взяти дольову участь у вигляді розробки документації. Пообіцяли цього року взятися за виконання цих робіт. Час є – тільки половина літа. Хочемо зробити ще проєкти на Балашівську промзону, щоби брати участь у державних конкурсах – дорожній фонд чи Державний фонд розвитку регіонів.
Через об’їзну дорогу та вулицю Першу виставкову, колись Мурманську, де знаходиться комплекс міжнародної виставки «Агроекспо», і ремонт якої планують включити у проєкт промзони, зокрема пролягає й більша частина шляху з міста до селища. Капітальний ремонт вулиці Металургів, яка з’єднує Нове з об’їзною, таким чином, стане завершальним етапом оновлення дороги на цьому шляху в комплексі інших масштабних робіт.
текст: Андрій Трубачев
фото: Ігор Демчук
Ремонт вулиці Металургів
Конкретно мова йде про виготовлення проєктно-кошторисної документації з капітального ремонту головної магістралі селища – вулиці Металургів. Запланований комплекс робіт включатиме також дрібніші ремонти на прилеглих вулицях, облаштування тротуарів і зупинок громадського транспорту, заміну вуличного освітлення.
Станція підзарядки для тролейбусів
Конкретизуючи деталі проєкту, Райкович зазначив, що на території Нового планують також збудувати станцію підзарядки для тролейбусів із автономним ходом. Це дасть можливість у перспективі посилити пасажирське сполучення з рештою міста за рахунок цього виду громадського транспорту, більш дешевого в експлуатації та екологічнішого за дизельні автобуси.
Наразі 274-й маршрут обслуговують п’ять автобусів великої місткості з першої партії нових машин, закуплених містом у 2017 році для комунального підприємства «Електротранс».
Сучасна котельня
Хоча юридично приєднання до Кропивницького відбулося тільки цієї весни, міська влада в останні роки вже зробила значні вкладення в покращення інфраструктури селища. Зокрема, створила нову сучасну котельню, яка опалює будинки жителів Нового. Будівельні роботи, обладнання, монтаж нових теплових магістралей тощо коштували міській казні майже
19 мільйонів гривень.
Водопостачання
За адміністративної та фінансової участі міста впорядковано питання водопостачання селища, система якого залишилась «у спадок» від давно не існуючого ливарного підприємства. Коштом комунального «Теплоенергетика» відремонтовували відповідне обладнання, місцевий водогін передали на баланс обласного підприємства «Дніпро-Кіровоград», новенці в цій сфері знаходяться тепер у рівних умовах із жителями обласного центру.
Вивезення сміття
Вже після приєднання вирішили й іншу застарілу проблему – вивезення сміття. Сьогодні його здійснює підприємство «Екостайл», яке обслуговує Кропивницький. На території селища встановили до 40 нових контейнерів для збору відходів. Питання, яке неодноразово, – особливо влітку, – ставало джерелом соціальної напруги через неспроможність та незабезпеченість селищних структур, закрите.
Плани на майбутнє
Проте проблема транспортного сполучення між містом та селищем – чи не найгостріша, залишається. І потребує уваги та участі не лише міської влади.
– На сесії міськради внесемо пропозицію, сподіваюся, депутати її підтримають – виділити кошти на розробку проєктно-кошторисної документації на стратегічні роботи в мікрорайоні Балашівки та об’їзної дороги, – каже Райкович. – Щодо об’їзної – ми звернулися з листом до облдержадміністрації. Це дорога державного значення, вона не на балансі міста. Нам адміністрація надіслала відповідь, запропонувала взяти дольову участь у вигляді розробки документації. Пообіцяли цього року взятися за виконання цих робіт. Час є – тільки половина літа. Хочемо зробити ще проєкти на Балашівську промзону, щоби брати участь у державних конкурсах – дорожній фонд чи Державний фонд розвитку регіонів.
Через об’їзну дорогу та вулицю Першу виставкову, колись Мурманську, де знаходиться комплекс міжнародної виставки «Агроекспо», і ремонт якої планують включити у проєкт промзони, зокрема пролягає й більша частина шляху з міста до селища. Капітальний ремонт вулиці Металургів, яка з’єднує Нове з об’їзною, таким чином, стане завершальним етапом оновлення дороги на цьому шляху в комплексі інших масштабних робіт.
текст: Андрій Трубачев
фото: Ігор Демчук