Онлайн-заняття в «J&T»: аналіз і пошук нового дорівнюють прогресу

– Я досить швидко адаптувалася до онлайн-занять, адже давно почала індивідуальне навчання у цьому напрямку. Ми з викладачами замислювалися відкрити онлайн-курси, але ніяк не доходили руки. Наступного дня після оголошення карантину вдалося вивести в режим відеоконференції половину наших учнів із 5 по 11 клас, а також студентів, а через два тижні й малюків, оскільки їм потрібно було більше часу для підготовки, – розповідає Євгенія Захарова.
Керівниця каже, спочатку виникали невеликі труднощі, тому що для неї це абсолютно новий підхід. Потрібно було в короткі терміни розв’язати питання технічного характеру, допомогти студентам підготуватися і зробити це з максимально зручним переходом, щоб вони не відчували зі свого боку складнощів: як приєднатися, як брати участь у самому процесі занять і як не відчувати дискомфорту.
Якщо рівень педагога і команди, яка організовує заняття, досить високий, то рівень освіти при дистанційному навчанні не знижується, каже керівниця.
– При офлайн заняттях відкрилися можливості для того, щоб залучитися до цифрових технологій, які дуже цікаві нашим малюкам. Тепер ми можемо продемонструвати, що гаджети можуть бути застосовані з благородною метою, а не тільки для розваг. Також для себе відкрили величезний спектр різноманітних ресурсів, які дозволяють зробити урок набагато яскравішим і цікавішим для студентів. Наразі використовуємо інтерактивну дошку, усі можливі ігри. Ми знайшли величезну кількість мультфільмів та фільмів англійською мовою, зробили процес навчання більш активним і різноманітним. Також відкрили для себе ще ряд лексичних тренажерів, які використовуватимемо і надалі, щоб вивчати слова в ігровій формі, а не просто їх завчати. Нашим слухачам не доводиться нудьгувати на заняттях і вони справді люблять те, що роблять. Для себе, як для керівника, я відкрила новий напрямок – гейміфікацію, який ми вже можемо впроваджувати в офлайн режим. Під час занять ми завжди використовували ігрові компоненти, але онлайн навчання і відвідані мною семінари відкрили для нас нові аспекти, які ми намагатимемося впроваджувати. Хочеться зробити процес навчання більш захопливим, ніж він був раніше, – ділиться планами Євгенія Захарова.
Карантин у майстерні іноземних мов «J&T» сприймають як нову точку росту і період для переглядання викладацької системи у такому незвичному режимі.
– Як і раніше, методисти і викладачі продовжують аналізувати відео з кожного заняття. І якщо тоді це були камери в аудиторіях, які допомагали у підготовці до кожного наступного уроку, то зараз – це запис онлайн-занять. Ми розбираємо наскільки успішними чи неуспішними є наші методи і відразу ж корегуємо їх. При спільній роботі, при ретельному підході до підготовки самого процесу, мені здається, що в цілому нам вдалося зберегти максимально високий рівень якості освіти. На цей час результати онлайн-занять досить високі. Я з задоволенням можу сказати, що наша команда впоралася із завданням, яке ми поставили на самому початку. Наразі замислюємося про продовження онлайн режиму, тому що є дітки, які далеко живуть або ж досить завантажені на інших гуртках. І якщо є можливість онлайн-навчання, то чому б нею не скористатися. Тому усіх охочих запрошую до нашої майстерні іноземних мов. На сьогодні це дистанційна форма, а надалі можливий перехід на звичний режим. Основний набір груп відбувається у серпні-вересні та січні-лютому, але наші двері відкриті протягом усього року. Записатися можна за номером телефону: (050) 035-95-97 або ж залишити заявку на сайті, – каже Євгенія Захарова.
текст: Аміна Клюй
фото: надане героїнею