Онлайн-заняття в «J&T»: аналіз і пошук нового дорівнюють прогресу
Кропивницька майстерня іноземних мов «J&T» перейшла на онлайн-навчання у зв’язку із введенням карантину. Підготовка до дистанційної освіти відбулася дуже оперативно і вже 13 березня слухачі змогли відвідати перші онлайн-заняття та продовжити навчатися. Керівниця майстерні Євгенія Захарова зробила все можливе задля налагодження навчального процесу. Чи змінилась викладацька система та як сучасні технології допомагають у вивченні англійської, – розповіла «КП».
– Я досить швидко адаптувалася до онлайн-занять, адже давно почала індивідуальне навчання у цьому напрямку. Ми з викладачами замислювалися відкрити онлайн-курси, але ніяк не доходили руки. Наступного дня після оголошення карантину вдалося вивести в режим відеоконференції половину наших учнів із 5 по 11 клас, а також студентів, а через два тижні й малюків, оскільки їм потрібно було більше часу для підготовки, – розповідає Євгенія Захарова.
Керівниця каже, спочатку виникали невеликі труднощі, тому що для неї це абсолютно новий підхід. Потрібно було в короткі терміни розв’язати питання технічного характеру, допомогти студентам підготуватися і зробити це з максимально зручним переходом, щоб вони не відчували зі свого боку складнощів: як приєднатися, як брати участь у самому процесі занять і як не відчувати дискомфорту.
– Формат наших занять дуже змінився. Ми на 70% переробили сам контент уроку й підхід до нього, розставили інші акценти. Усе це робилось для того, щоб не втратити зв’язок із нашими учнями й щоб заняття були максимально інтерактивні з залученням обох сторін. Ми працюємо через платну версію програми ZOOM, бо вона забезпечує безперервне заняття більше ніж 40 хвилин і має значно вищу якість зв’язку. Безумовно, існують категорії студентів, для яких менш прийнятна така форма навчання. До них відносяться дошкільнята та учні молодшої школи. Це дітки, яким необхідно більше рухатися, тому для них контакт із викладачем є перевагою за будь-яких обставин. Для 5-11 класів та дорослих дистанційне навчання цілком допустиме, якщо у них є технічна можливість, – говорить Євгенія Захарова.
Якщо рівень педагога і команди, яка організовує заняття, досить високий, то рівень освіти при дистанційному навчанні не знижується, каже керівниця.
– При офлайн заняттях відкрилися можливості для того, щоб залучитися до цифрових технологій, які дуже цікаві нашим малюкам. Тепер ми можемо продемонструвати, що гаджети можуть бути застосовані з благородною метою, а не тільки для розваг. Також для себе відкрили величезний спектр різноманітних ресурсів, які дозволяють зробити урок набагато яскравішим і цікавішим для студентів. Наразі використовуємо інтерактивну дошку, усі можливі ігри. Ми знайшли величезну кількість мультфільмів та фільмів англійською мовою, зробили процес навчання більш активним і різноманітним. Також відкрили для себе ще ряд лексичних тренажерів, які використовуватимемо і надалі, щоб вивчати слова в ігровій формі, а не просто їх завчати. Нашим слухачам не доводиться нудьгувати на заняттях і вони справді люблять те, що роблять. Для себе, як для керівника, я відкрила новий напрямок – гейміфікацію, який ми вже можемо впроваджувати в офлайн режим. Під час занять ми завжди використовували ігрові компоненти, але онлайн навчання і відвідані мною семінари відкрили для нас нові аспекти, які ми намагатимемося впроваджувати. Хочеться зробити процес навчання більш захопливим, ніж він був раніше, – ділиться планами Євгенія Захарова.
Карантин у майстерні іноземних мов «J&T» сприймають як нову точку росту і період для переглядання викладацької системи у такому незвичному режимі.
– Як і раніше, методисти і викладачі продовжують аналізувати відео з кожного заняття. І якщо тоді це були камери в аудиторіях, які допомагали у підготовці до кожного наступного уроку, то зараз – це запис онлайн-занять. Ми розбираємо наскільки успішними чи неуспішними є наші методи і відразу ж корегуємо їх. При спільній роботі, при ретельному підході до підготовки самого процесу, мені здається, що в цілому нам вдалося зберегти максимально високий рівень якості освіти. На цей час результати онлайн-занять досить високі. Я з задоволенням можу сказати, що наша команда впоралася із завданням, яке ми поставили на самому початку. Наразі замислюємося про продовження онлайн режиму, тому що є дітки, які далеко живуть або ж досить завантажені на інших гуртках. І якщо є можливість онлайн-навчання, то чому б нею не скористатися. Тому усіх охочих запрошую до нашої майстерні іноземних мов. На сьогодні це дистанційна форма, а надалі можливий перехід на звичний режим. Основний набір груп відбувається у серпні-вересні та січні-лютому, але наші двері відкриті протягом усього року. Записатися можна за номером телефону: (050) 035-95-97 або ж залишити заявку на сайті, – каже Євгенія Захарова.
текст: Аміна Клюй
фото: надане героїнею
– Я досить швидко адаптувалася до онлайн-занять, адже давно почала індивідуальне навчання у цьому напрямку. Ми з викладачами замислювалися відкрити онлайн-курси, але ніяк не доходили руки. Наступного дня після оголошення карантину вдалося вивести в режим відеоконференції половину наших учнів із 5 по 11 клас, а також студентів, а через два тижні й малюків, оскільки їм потрібно було більше часу для підготовки, – розповідає Євгенія Захарова.
Керівниця каже, спочатку виникали невеликі труднощі, тому що для неї це абсолютно новий підхід. Потрібно було в короткі терміни розв’язати питання технічного характеру, допомогти студентам підготуватися і зробити це з максимально зручним переходом, щоб вони не відчували зі свого боку складнощів: як приєднатися, як брати участь у самому процесі занять і як не відчувати дискомфорту.
– Формат наших занять дуже змінився. Ми на 70% переробили сам контент уроку й підхід до нього, розставили інші акценти. Усе це робилось для того, щоб не втратити зв’язок із нашими учнями й щоб заняття були максимально інтерактивні з залученням обох сторін. Ми працюємо через платну версію програми ZOOM, бо вона забезпечує безперервне заняття більше ніж 40 хвилин і має значно вищу якість зв’язку. Безумовно, існують категорії студентів, для яких менш прийнятна така форма навчання. До них відносяться дошкільнята та учні молодшої школи. Це дітки, яким необхідно більше рухатися, тому для них контакт із викладачем є перевагою за будь-яких обставин. Для 5-11 класів та дорослих дистанційне навчання цілком допустиме, якщо у них є технічна можливість, – говорить Євгенія Захарова.
Якщо рівень педагога і команди, яка організовує заняття, досить високий, то рівень освіти при дистанційному навчанні не знижується, каже керівниця.
– При офлайн заняттях відкрилися можливості для того, щоб залучитися до цифрових технологій, які дуже цікаві нашим малюкам. Тепер ми можемо продемонструвати, що гаджети можуть бути застосовані з благородною метою, а не тільки для розваг. Також для себе відкрили величезний спектр різноманітних ресурсів, які дозволяють зробити урок набагато яскравішим і цікавішим для студентів. Наразі використовуємо інтерактивну дошку, усі можливі ігри. Ми знайшли величезну кількість мультфільмів та фільмів англійською мовою, зробили процес навчання більш активним і різноманітним. Також відкрили для себе ще ряд лексичних тренажерів, які використовуватимемо і надалі, щоб вивчати слова в ігровій формі, а не просто їх завчати. Нашим слухачам не доводиться нудьгувати на заняттях і вони справді люблять те, що роблять. Для себе, як для керівника, я відкрила новий напрямок – гейміфікацію, який ми вже можемо впроваджувати в офлайн режим. Під час занять ми завжди використовували ігрові компоненти, але онлайн навчання і відвідані мною семінари відкрили для нас нові аспекти, які ми намагатимемося впроваджувати. Хочеться зробити процес навчання більш захопливим, ніж він був раніше, – ділиться планами Євгенія Захарова.
Карантин у майстерні іноземних мов «J&T» сприймають як нову точку росту і період для переглядання викладацької системи у такому незвичному режимі.
– Як і раніше, методисти і викладачі продовжують аналізувати відео з кожного заняття. І якщо тоді це були камери в аудиторіях, які допомагали у підготовці до кожного наступного уроку, то зараз – це запис онлайн-занять. Ми розбираємо наскільки успішними чи неуспішними є наші методи і відразу ж корегуємо їх. При спільній роботі, при ретельному підході до підготовки самого процесу, мені здається, що в цілому нам вдалося зберегти максимально високий рівень якості освіти. На цей час результати онлайн-занять досить високі. Я з задоволенням можу сказати, що наша команда впоралася із завданням, яке ми поставили на самому початку. Наразі замислюємося про продовження онлайн режиму, тому що є дітки, які далеко живуть або ж досить завантажені на інших гуртках. І якщо є можливість онлайн-навчання, то чому б нею не скористатися. Тому усіх охочих запрошую до нашої майстерні іноземних мов. На сьогодні це дистанційна форма, а надалі можливий перехід на звичний режим. Основний набір груп відбувається у серпні-вересні та січні-лютому, але наші двері відкриті протягом усього року. Записатися можна за номером телефону: (050) 035-95-97 або ж залишити заявку на сайті, – каже Євгенія Захарова.
текст: Аміна Клюй
фото: надане героїнею