Кропивницький бренд одягу Charwish: Хочеться, щоб наші люди купували наше
Сучасний темп життя вимагає комфортного одягу, який не стримує, не обтяжує, а допомагає рухатися вперед. Саме за такою філософією працює кропивницький бренд одягу Charwish. Елементи трендової авторської вишивки – фішка діяльності.
– У нас є трикотажні костюми, які можна носити і в офіс, і на зустріч, і на прогулянку. Наприклад, якщо одягти костюм під підбори – це буде більш діловий і офісний варіант, якщо під нього ж взути кросівки і взяти маленький рюкзак – він одразу ж перетворюється на прогулянковий варіант. Для сучасних жінок такі трансформації дуже важливі. У нашому одязі просто зручно, – пояснює конструкторка і дизайнерка Марія Боцман.
Футболки, світшоти, костюми, блузки, кардигани, пальта, сукні, спідниці – це ще не повний список того, над чим працює команда Charwish. Дитячий, жіночий, чоловічий одяг, сімейні образи. Є можливість пошиву й вишивки на замовлення.
– Бренд почався з маленького ательє, де шили одяг на замовлення і оздоблювали його вишивкою, – розповідає власниця майстерні Тетяна Лугинець. – Починали з українських вишиванок. Після 2014 року на них був великий попит, але цю ідею вхопили безліч виробників. Тому згодом ми трохи переформатувалися, але зберегли традицію вишивки. Геометричні форми, малюнки трипільської культури, осучаснені квіти, пташки – усе це переносимо на одяг у вигляді вишивки.
Три роки бренд працював в інтернет-магазині та соцмережах.
– Люди почали переходити на покупки в магазині чи інтернеті, а потреба в замовленні і пошитті в ательє відпала, – пояснює керівниця. – Зверталися до швачок лише для того, щоб підкоротити одяг чи підкоригувати. А ми виробляли якісний одяг, який замовники високо оцінювали, і не хотілося закривати цю справу, тому теж почали продавати в інтернеті.
Місяць тому відкрили магазин – біля Колгоспного ринку в Кропивницькому. Відтак у людей з’явилася можливість прийти і самостійно оцінити якість матеріалу, приміряти і одразу купити, не чекаючи, поки замовлення відшиють.
Не надто висока ціна – теж один із критеріїв роботи над моделлю.
– Люди прагнуть купувати якісний одяг, при цьому не витрачаючи багато коштів, – зазначає Тетяна Лугинець.
Наразі на сайті 120 позицій. Моделі, які вже не актуальні, але сподобалися покупцю, можна дозамовити. Термін пошиття – кілька діб. До тисячі гривень коштує костюм, світшоти і сукні – до 500 гривень.
Одяг добре переться і не вимагає особливого догляду. 95% тканин, які використовують, – це бавовна. Решта – еластан. Для вишивки підбирають нитки, які не линяють, – Marathon, Madeira виробництва Німеччини. Що важливо – тестують весь одяг на собі.
Особливою популярністю користується одяг для школи.
– Торік школа із західної України замовила кофтинки на всіх учнів. Батьки знайшли нас, взяли на тест одну кофтинку, їм сподобалися ціна і якість, і тоді зробили велике замовлення. Також з Олександрівки на Кіровоградщині замовили жилети на всю школу і протягом року надходили дозамовлення. Одяг для школярів – стильний, бавовняний, не викликає алергії, не тисне. Крім того, вартість – бюджетна. 200 гривень обійшлася жилетка разом із вишитою емблемою навчального закладу. Дівчатка люблять і наші трикотажні брюки. Наша ціль – щоб діти відчували комфорт під час навчання і не відволікатися на незручності.
Основна креативна команда – керівник Тетяна Лугинець, бренд-менеджерка Ольга Плосконос, конструкторка і дизайнерка Марія Боцман і рекламниця Надія Величко. Крім цього, у швейному цеху працюють швачки і закрійник, а у магазині – привітна продавчиня.
Ідеї спільно погоджуються на нарадах, далі віддаються у виробництво.
– Ми продуктивні. Є моделі, які розробляються дуже довго і переробляються кілька разів – відшивається зразок, вносимо корективи, одягаємо на модель і розуміємо, що це не те, що ми хотіли. А бувають випадки, коли за день генеруємо кілька ідей і одразу втілюємо їх у життя. Вишивка авторська – самі придумуємо, малюємо, наносимо на одяг. Звичайно, орієнтуючись на тенденції, – додає бренд-менеджерка Ольга Плосконос.
– Ми хочемо, щоб наші люди купували наше – якісне, зручне і комфортне, – підсумовує команда Charwish.
текст: Олена Сідорова
фото: Ігор Демчук