У Кропивницькій школі третьокласниця тероризує цілий клас
Учні третього класу Кропивницької загальноосвітньої школи №14 цілий тиждень не ходили до школи через конфлікти з однокласницею Валерією. Цей бойкот учнів підтримали і батьки. Діти скаржаться – дівчина в їхньому класі постійно ображає однолітків, старшокласників та вчителів. Зненацька кидається з кулаками, погрожує навіть їх з’їсти. Чому з дівчинкою не можуть знайти спільну мову ні однокласники, ні вчителі, ні батьки, з’ясовувала «КП».
Три дні у 3-Б замість дітей збиралися їхні батьки, аби з’ясувати, як бути далі. Діти відмовляються ходити на уроки, бо бояться однокласницю. Дівчина зненацька стає агресивною, на оточуючих кидається з кулаками.
Поведінку учениці Валерії батьки називають неадекватною. Розповідають – дівчина ображає не лише однолітків, а й старшокласників та вчителів. Останньою краплею для них став конфлікт мами однієї з учениць з Лєрою. Минулого тижня, зайшовши в клас після уроків, жінка побачила бійку між дітьми і свою доньку в сльозах. Дівчині, що билася, зробила зауваження. Та ж у відповідь кинулася й на маму.
– Дитина вчепилася в мене, почала кричати, що вона вб’є, покусає, що вона нас з’їсть. Моя дитина запитує: мама, це правда, що вона нас з’їсть? – розповідає мама третьокласниці Зухра Мамажонова і додає, мама ж Валерії кинулася захищати свою доньку також із кулаками. – Вона мене кілька разів вдарила. Моя дитина злякалася, почала кричати і плакати, всі діти плакали.
Конфлікти у дітей з однокласницею Лєрою в цьому класі відбуваються чи не щодня третій рік поспіль. Від нападів агресії дівчини страждають й учителі. Класний керівник потрапила навіть у лікарню з серцевим нападом. Жінка переконана – працювати потрібно не з дітьми, а з мамою Лєри. Cаме з дому дівчина приходить агресивною.
– Лєра підходить до мене в сльозах і запитує: «Чому я така? Я хочу бути такою, як усі». Дітки її обступили, кажуть, Лєрочка, ми тебе любимо. І гладять, і сльози витирають. Ми заспокоїли дівчинку, потиснули один одному руки, у нас було свято. Наступного дня Лєра прийшла в клас і ледь не задушила Єгора. Вона його так за горло вхопила і підняла, що той ногами від підлоги відірвався, – розповідає класний керівник третьокласників Зінаїда Кириченко.
Інші педагоги, аби не провокувати приступи агресії, намагаються дівчину не чіпати.
– В минулому році, навесні, коли я взяла у Валерії щоденник, аби записати зауваження, вона на мене накинулася, почала викручувати мені руки. Я щоденник повернула. Вона на уроці гарчить і шипить, – розповідає вчителька іноземної мови Оксана Коваленко.
– На уроці фізкультури ця учениця окремо ходить по майданчику, каміння кидає в інших дітей. Я працюю в цьому класі, мені потрібно увагу приділяти лише їй, бо я боюся за життя інших дітей, – нарікає на неслухняну ученицю вчителька фізичної культури Вікторія Кондратенко.
Батьки та вчителі третьокласників неодноразово зверталися до директора школи владнати ситуацію в класі. Для залагодження конфлікту залучили фахівців з інклюзивного центру. Психологи вже вивчали ситуацію. Але продовжити працювати з дівчинкою, або перевести її до іншого класу чи школи, не можуть без згоди її батьків.
– На сьогоднішній день дитина, за висновками медиків, абсолютно здорова. Подальша робота психологів із нею дозволена лише з письмової згоди батьків. Батьки такої згоди не дають, – повідомив директор школи Олександр Саржевський.
Мама Валерії доньку виправдовує і каже, на конфлікт її провокують і діти, і вчителі. Переводити дитину в інший клас або школу категорично відмовляється.
– Якщо трапляються інциденти, це цілком вина вчительки. Вона постійно провокує дитину, ігнорує, налаштовує проти неї дітей. Донька це все бачить, чує і реагує відповідно. Оце моя принципова позиція, – заявила мама бешкетниці Вікторія Соколова.
В інклюзивному центрі стан дівчинки не розголошують. Кажуть – це конфіденційна інформація. Але пообіцяли – з класом працюватимуть і надалі. Діти мають навчитися сприймати один одного.
Аби вирішити ситуацію, директор із психологами вмовили батьків привести дітей на заняття і запевнили, навчальний процес триватиме під наглядом фахівців. І батьки учнів, і мама Лєри погодилися на умови директора школи. До кінця чверті з дітьми та з мамою конфліктної дівчинки працюватимуть психологи. Якщо ситуація в класі не поліпшиться – радитимуть родині звернутися до психотерапевтів.
Три дні у 3-Б замість дітей збиралися їхні батьки, аби з’ясувати, як бути далі. Діти відмовляються ходити на уроки, бо бояться однокласницю. Дівчина зненацька стає агресивною, на оточуючих кидається з кулаками.
Поведінку учениці Валерії батьки називають неадекватною. Розповідають – дівчина ображає не лише однолітків, а й старшокласників та вчителів. Останньою краплею для них став конфлікт мами однієї з учениць з Лєрою. Минулого тижня, зайшовши в клас після уроків, жінка побачила бійку між дітьми і свою доньку в сльозах. Дівчині, що билася, зробила зауваження. Та ж у відповідь кинулася й на маму.
– Дитина вчепилася в мене, почала кричати, що вона вб’є, покусає, що вона нас з’їсть. Моя дитина запитує: мама, це правда, що вона нас з’їсть? – розповідає мама третьокласниці Зухра Мамажонова і додає, мама ж Валерії кинулася захищати свою доньку також із кулаками. – Вона мене кілька разів вдарила. Моя дитина злякалася, почала кричати і плакати, всі діти плакали.
Конфлікти у дітей з однокласницею Лєрою в цьому класі відбуваються чи не щодня третій рік поспіль. Від нападів агресії дівчини страждають й учителі. Класний керівник потрапила навіть у лікарню з серцевим нападом. Жінка переконана – працювати потрібно не з дітьми, а з мамою Лєри. Cаме з дому дівчина приходить агресивною.
– Лєра підходить до мене в сльозах і запитує: «Чому я така? Я хочу бути такою, як усі». Дітки її обступили, кажуть, Лєрочка, ми тебе любимо. І гладять, і сльози витирають. Ми заспокоїли дівчинку, потиснули один одному руки, у нас було свято. Наступного дня Лєра прийшла в клас і ледь не задушила Єгора. Вона його так за горло вхопила і підняла, що той ногами від підлоги відірвався, – розповідає класний керівник третьокласників Зінаїда Кириченко.
Інші педагоги, аби не провокувати приступи агресії, намагаються дівчину не чіпати.
– В минулому році, навесні, коли я взяла у Валерії щоденник, аби записати зауваження, вона на мене накинулася, почала викручувати мені руки. Я щоденник повернула. Вона на уроці гарчить і шипить, – розповідає вчителька іноземної мови Оксана Коваленко.
– На уроці фізкультури ця учениця окремо ходить по майданчику, каміння кидає в інших дітей. Я працюю в цьому класі, мені потрібно увагу приділяти лише їй, бо я боюся за життя інших дітей, – нарікає на неслухняну ученицю вчителька фізичної культури Вікторія Кондратенко.
Батьки та вчителі третьокласників неодноразово зверталися до директора школи владнати ситуацію в класі. Для залагодження конфлікту залучили фахівців з інклюзивного центру. Психологи вже вивчали ситуацію. Але продовжити працювати з дівчинкою, або перевести її до іншого класу чи школи, не можуть без згоди її батьків.
– На сьогоднішній день дитина, за висновками медиків, абсолютно здорова. Подальша робота психологів із нею дозволена лише з письмової згоди батьків. Батьки такої згоди не дають, – повідомив директор школи Олександр Саржевський.
Мама Валерії доньку виправдовує і каже, на конфлікт її провокують і діти, і вчителі. Переводити дитину в інший клас або школу категорично відмовляється.
– Якщо трапляються інциденти, це цілком вина вчительки. Вона постійно провокує дитину, ігнорує, налаштовує проти неї дітей. Донька це все бачить, чує і реагує відповідно. Оце моя принципова позиція, – заявила мама бешкетниці Вікторія Соколова.
В інклюзивному центрі стан дівчинки не розголошують. Кажуть – це конфіденційна інформація. Але пообіцяли – з класом працюватимуть і надалі. Діти мають навчитися сприймати один одного.
Аби вирішити ситуацію, директор із психологами вмовили батьків привести дітей на заняття і запевнили, навчальний процес триватиме під наглядом фахівців. І батьки учнів, і мама Лєри погодилися на умови директора школи. До кінця чверті з дітьми та з мамою конфліктної дівчинки працюватимуть психологи. Якщо ситуація в класі не поліпшиться – радитимуть родині звернутися до психотерапевтів.