Трагічно загинув автор брендингу Кіровограда Денис Візгалов
У місті Бєлорецьк (РФ) сьогодні вночі разом із донькою трагічно загинув автор брендингу Кіровограда, відомий експерт з розвитку міст Денис Візгалов, повідомила його дружина Катерина у соцмережі Facebook.
– Моя донька Надя і мій чоловік Денис сьогодні вночі загинули у місті Бєлорецьк в результаті пожежі. Я їду на похорони. Ховати я вирішила їх там. На батьківщині чоловіка, – написала Катерина.
Згідно з інформацією «Башмедіа», трагедія сталася в садовому будинку товариства «Лісник».
За попередньою версією, будинок загорівся через несправність електропроводки. У будинку знаходилися 39-річний чоловік і його 11-річна донька. Наразі встановлюють всі обставини трагедії.
Денис Візгалов відомий багатьом кіровоградцям. Він став активним учасником першого в Україні Міжнародного форуму «Креативне місто», який відбувся у Кіровограді у січні 2012 року.
Під час другого Міжнародного форуму «Креативне місто», що відбувся того ж року восени, Візгалов заявив, що брендом Кіровограда має стати рух.
Тоді ж він презентував слоган «Рухайся зі смаком».
– Усе, що ти робиш в Кіровограді, роби не просто так, а зі смаком, із позитивом, роби як у танці, – пояснив Візгалов.
А вже влітку 2013-го експерт представив громадськості Кіровограда концепцію брендингу міста «Рухайся зі смаком».