Сергій Кузьменко: Наше стратегічне завдання – будівництво і ремонт доріг
Цьогоріч на ремонт шляхів Кіровоградщина отримає майже мільярд гривень – таких коштів область на дорожну галузь ще не бачила. Автомобілістів обнадіюють – не лише лататимуть ями і відновлюватимуть покриття, а й завершуватимуть будівництво раніше розпочатих трас. Серйозне оновлення дорожної інфраструктури – одне зі стратегічних завдань влади на 2018-й, наголошує очільник регіону Сергій Кузьменко.
Що зроблено?
Торік Служба автомобільних доріг області освоїла майже 700 мільйонів гривень на ремонтно-будівельні роботи різної складності. Цифра, констатують економісти, удвічі більша за ту, що була у 2016-му. Завдяки стабільному фінансуванню вдалося реконструювати близько сотні кілометрів шляхів.
Серед основних здобутків минулоріч, з-поміж іншого, – ремонт траси «Знам’янка-Луганськ-Ізварине», продовження будівництва та відкриття об’їзної Знам’янки, відновлення частини місцевої дороги «Новгородка-станція Шарівка-Нова Прага», реконструкція шляхопроводу в Олександрії, а також облаштування двох нових і відновлення старого майданчиків габаритно-вагового контролю...
Торішню роботу дорожників Сергій Кузьменко назвав динамічною і висловив сподівання, що у 2018 році вдасться зробити більше.
– Так, після зими роботи у працівників Служби автодоріг регіону значно додалося. Але у 2017-му у нас була хороша позитивна динаміка – виконано удвічі більше робіт із будівництва та ремонту доріг, ніж позаминулого року. Це хороший показник, реалізували чимало, рухаємося далі. Сподіваюся, у 2018-му зробимо ще більше, щоб на Кіровоградщині були якісні і, головне, безпечні дороги, – акцентував голова облдержадміністрації.
Що заплановано?
У найближчі тижні стартують роботи на миколаївській трасі – поточний середній ремонт відбуватиметься у рамках Кіровоградського і Компаніївського районів.
А до кінця квітня дорожники мають відновити шляхи державного значення.
– До 1 травня прем’єр-міністр поставив завдання відновити дороги державного значення і забезпечити проїзд шляхами іншого значення. Нині роботи на трасі «Київ-Умань» тривають. Наші дорожні служби працюють, погода цьому сприяє, маємо перші результати. Бачив роботи і на дорогах територіального значення. Просив би, щоб ми ефективно використовували фінансові можливості, які у нас є, на стратегічну мету – відновлення доріг, – наголосив Сергій Кузьменко.
Наразі в області на трасах державного значення працює 18 бригад. Зокрема, роботи тривають на дорозі «Олександрівка-Кіровоград-Миколаїв» і ділянках шляхів «Стрий-Знам’янка», «Кіровоград-Запоріжжя», «Полтава-Олександрія».
Разом із тим до кінця травня Служба автодоріг області має завершити будівництво об’їзної Знам’янки. У нинішньому році після тривалих робіт дорогу мають нарешті здати в експлуатацію.
Також на 2018-й пріоритетним напрямком роботи дорожників є покращення безпеки руху на шляхах. Зокрема мова йде про облаштування пішохідних переходів, модернізацію світлофорів, заміну тросових і бар’єрних огорож, а також інші кроки, покликані мінімізувати аварійність.
Чого чекають люди?
Згідно з результатами грудневого соціологічного опитування, саме ремонт доріг жителі Кіровоградщини назвали одним із основних напрямків, у якому слід активно працювати обласному керівництву, нагадує керівник Центральноукраїнської соціологічної лабораторії, кандидат соціологічних наук Едуард Клюєнко.
– Серед запропонованих проблем люди виділили три основні, які обласному керівництву слід вирішувати першочергово, це – ремонти доріг, створення робочих місць і благоустрій територій, – коментує експерт і зауважує, громадська думка – це дзеркало, в якому відображається у тому числі й довіра до влади. – У спектрі названих проблем бачимо, що жителі Кіровоградщини помічають зрушення у цих напрямках. І це додає плюсів обласному керівництву.
Перспективи від уряду
На 2018 рік у планах урядовців виконати найбільші дорожні роботи в Україні з 2004-го. А за п’ять років – до 2022-го – побудувати і відремонтувати майже сім тисяч кілометрів шляхів.
– У 2016 році я пообіцяв, що ми зробимо дороги пріоритетом. І за цей рік ми побудували та відремонтували 928 кілометрів шляхів, у 2017 році – 2170 кілометрів, – підкреслює прем’єр Володимир Гройсман. – Сьогодні йдеться про те, щоб за п’ять років повністю зшити країну якісними шляхами, щоб будь-які два регіональні центри з’єднувалися дорогами першої-другої категорії.
текст: Олена Ярова
фото: архів «КП»
Що зроблено?
Торік Служба автомобільних доріг області освоїла майже 700 мільйонів гривень на ремонтно-будівельні роботи різної складності. Цифра, констатують економісти, удвічі більша за ту, що була у 2016-му. Завдяки стабільному фінансуванню вдалося реконструювати близько сотні кілометрів шляхів.
Серед основних здобутків минулоріч, з-поміж іншого, – ремонт траси «Знам’янка-Луганськ-Ізварине», продовження будівництва та відкриття об’їзної Знам’янки, відновлення частини місцевої дороги «Новгородка-станція Шарівка-Нова Прага», реконструкція шляхопроводу в Олександрії, а також облаштування двох нових і відновлення старого майданчиків габаритно-вагового контролю...
Торішню роботу дорожників Сергій Кузьменко назвав динамічною і висловив сподівання, що у 2018 році вдасться зробити більше.
– Так, після зими роботи у працівників Служби автодоріг регіону значно додалося. Але у 2017-му у нас була хороша позитивна динаміка – виконано удвічі більше робіт із будівництва та ремонту доріг, ніж позаминулого року. Це хороший показник, реалізували чимало, рухаємося далі. Сподіваюся, у 2018-му зробимо ще більше, щоб на Кіровоградщині були якісні і, головне, безпечні дороги, – акцентував голова облдержадміністрації.
Що заплановано?
У найближчі тижні стартують роботи на миколаївській трасі – поточний середній ремонт відбуватиметься у рамках Кіровоградського і Компаніївського районів.
А до кінця квітня дорожники мають відновити шляхи державного значення.
– До 1 травня прем’єр-міністр поставив завдання відновити дороги державного значення і забезпечити проїзд шляхами іншого значення. Нині роботи на трасі «Київ-Умань» тривають. Наші дорожні служби працюють, погода цьому сприяє, маємо перші результати. Бачив роботи і на дорогах територіального значення. Просив би, щоб ми ефективно використовували фінансові можливості, які у нас є, на стратегічну мету – відновлення доріг, – наголосив Сергій Кузьменко.
Наразі в області на трасах державного значення працює 18 бригад. Зокрема, роботи тривають на дорозі «Олександрівка-Кіровоград-Миколаїв» і ділянках шляхів «Стрий-Знам’янка», «Кіровоград-Запоріжжя», «Полтава-Олександрія».
Разом із тим до кінця травня Служба автодоріг області має завершити будівництво об’їзної Знам’янки. У нинішньому році після тривалих робіт дорогу мають нарешті здати в експлуатацію.
Також на 2018-й пріоритетним напрямком роботи дорожників є покращення безпеки руху на шляхах. Зокрема мова йде про облаштування пішохідних переходів, модернізацію світлофорів, заміну тросових і бар’єрних огорож, а також інші кроки, покликані мінімізувати аварійність.
Чого чекають люди?
Згідно з результатами грудневого соціологічного опитування, саме ремонт доріг жителі Кіровоградщини назвали одним із основних напрямків, у якому слід активно працювати обласному керівництву, нагадує керівник Центральноукраїнської соціологічної лабораторії, кандидат соціологічних наук Едуард Клюєнко.
– Серед запропонованих проблем люди виділили три основні, які обласному керівництву слід вирішувати першочергово, це – ремонти доріг, створення робочих місць і благоустрій територій, – коментує експерт і зауважує, громадська думка – це дзеркало, в якому відображається у тому числі й довіра до влади. – У спектрі названих проблем бачимо, що жителі Кіровоградщини помічають зрушення у цих напрямках. І це додає плюсів обласному керівництву.
Перспективи від уряду
На 2018 рік у планах урядовців виконати найбільші дорожні роботи в Україні з 2004-го. А за п’ять років – до 2022-го – побудувати і відремонтувати майже сім тисяч кілометрів шляхів.
– У 2016 році я пообіцяв, що ми зробимо дороги пріоритетом. І за цей рік ми побудували та відремонтували 928 кілометрів шляхів, у 2017 році – 2170 кілометрів, – підкреслює прем’єр Володимир Гройсман. – Сьогодні йдеться про те, щоб за п’ять років повністю зшити країну якісними шляхами, щоб будь-які два регіональні центри з’єднувалися дорогами першої-другої категорії.
текст: Олена Ярова
фото: архів «КП»