Кіровоградці просять повернути «гарячу лінію» Ларіна

,

967У вівторок дві кіровоградки, тримаючи в руках плакати з проханням поновити «гарячу лінію» Ларіна, вийшли на головну площу обласного центру. Жінки ініціювали збір підписів мешканців Кіровограда, аби «ГЛ» працювала так, як раніше. Кажуть, обурені тим, що додзвонитися на «лінію» стало складніше. Відтак, вважають, втрачають єдиний засіб, завдяки якому вирішувалися «непідйомні» проблеми.

За роз’ясненням такої ситуація «КП» звернулася до керівника Кіровоградського обласного контактного центру Андрія Лейбенка. За його словами, останнім часом у роботі «гарячої лінії» дійсно є проблеми, і пов’язані вони з фінансуванням.

– У нас справді існує проблема з оплатою за зв’язок. Через це минулого тижня ми кілька днів не працювали. Тому ситуація, коли люди не могли додзвонитися, дійсно була. Якщо не буде проплати за зв’язок, «гаряча лінія» паралізується. Гроші ж затримує казначейство, – пояснює Андрій Лейбенко.

– Ще проблема ось у чому: ми працюємо на програмному забезпеченні. За нього теж необхідно здійснювати відповідну оплату. Частину грошей сплатили тільки цього тижня. Кілька місяців за програму ми не платили. Якщо вся заборгованість не буде погашена, то нам відключать і його. Тоді ми взагалі не зможемо приймати дзвінки, – констатує керівник контактного центру.

З появою розпорядження Кабміну про економію, «гаряча лінія» вимушено відмовилася від користуванням мобільним зв’язком. Проте, коли він був, за словами Андрія Лейбенка, економити вдавалося більше. Та й узагалі ту оптимізацію і економію витрат, про яку зараз усі говорять, «гаряча лінія» запровадила самостійно ще півтора року тому: провела повну модернізацію, оптимізувала всі можливі процеси і максимально скоротила затрати.

– Нині «гаряча лінія» не несе великого фінансового навантаження. Ще більше економити просто неможливо, проте при цьому нам відключили мобільний зв’язок. Відповідно наші оператори більше не чергують у вихідні дні, як це було раніше. За чотири роки роботи у нас таких проблем не було, – визнає співрозмовник «КП».

Андрій Лейбенко каже, що у порівнянні з роботою «гарячої лінії» за часів екс-очільника регіону Сергія Ларіна, нині чиновники не так оперативно і ефективно реагують на звернення – для вирішення певних питань треба їх підштовхувати. Можливо, саме через це кількість звернень мешканців області на «гарячу лінію» на порядок зменшилася.
e-max.it: your social media marketing partner