Учитель Благовіщенської школи потрапив у двадцятку кращих учителів країни
Уже кілька років поспіль організатори престижного конкурсу Global Teacher Prize Ukraine шукають в українських школах неординарних вчителів-новаторів. Такі є і на Кіровоградщині. Олександр Чучаєв – директор і вчитель історії та правознавства Благовіщенського НВК – увійшов до півфіналу цього конкурсу. А з 15 по 18 вересня в Одесі відбудеться фінал, у якому за головний приз – сто тисяч гривень – змагатимуться два десятки вчителів із усієї України. Що надихнуло взяти участь у новаторських педзмаганнях і чого чекає від конкурсу, Олександр Чучаєв розповів «КП».
– Моя колега запропонувала взяти участь у конкурсі Global Teacher Prize Ukraine. Взагалі торік чув про нього, навіть цікавився, але не думав, що сам колись візьму в ньому участь. Майже в останній день заповнив заявку, – розповідає педагог.
Олександр Чучаєв працює у школі вісім років, останні чотири очолює заклад. Каже, несподівано для себе обрав учительську професію. Після закінчення педагогічного університету спробував працювати в школі і зрозумів, що йому це подобається. В особистому заліку має чимало перемог у різних всеукраїнських і обласних конкурсах.
– Форма заявки на Global Teacher Prize Ukraine зовсім не складна, тож легко заповнив. Серед основних завдань, потрібно було розповісти чому обрав професію вчителя, представити свою інноваційну діяльність. На уроках історії я використовую комікси, аби діти серйозний предмет сприймали і засвоювали легше. Треба було ще згадати про мотиваційну діяльність і творчий підхід до викладання предмету, – пояснює співрозмовник «КП».
Утім тільки професійних досягнень для участі у престижному конкурсі замало. За його умовами, вчитель також має впливати на соціум, бути громадським активістом.
– Уже кілька років поспіль я очолюю районну громадську організацію військово-спортивного виховання, організовую спортивні заходи не тільки в школі, а й у районі, – продовжує Олександр Чучаєв і скромно додає, все це організатори конкурсу врахували і обрали його до напівфіналу.
Директор і водночас учитель уже серйозно готується до свого виступу. Каже, налаштовує себе на позитив. Фінал конкурсу обіцяє бути цікавим – лекції-воркшопи, тренінги, навчання, пісні під гітару та ранкові квести. Цей командний дух новаторів навчання учасники привезуть у рідні заклади, аби передати учням.
– Хочу виступити із задоволенням для себе, для інших учасників, і для своїх учнів. Головне для мене навіть не перемога і головний приз, а нові знайомства з кращими освітянами країни, обмін досвідом, новинки, які можна запозичити і використати на уроках, – підсумував він.
фото: надане героєм
– Моя колега запропонувала взяти участь у конкурсі Global Teacher Prize Ukraine. Взагалі торік чув про нього, навіть цікавився, але не думав, що сам колись візьму в ньому участь. Майже в останній день заповнив заявку, – розповідає педагог.
Олександр Чучаєв працює у школі вісім років, останні чотири очолює заклад. Каже, несподівано для себе обрав учительську професію. Після закінчення педагогічного університету спробував працювати в школі і зрозумів, що йому це подобається. В особистому заліку має чимало перемог у різних всеукраїнських і обласних конкурсах.
– Форма заявки на Global Teacher Prize Ukraine зовсім не складна, тож легко заповнив. Серед основних завдань, потрібно було розповісти чому обрав професію вчителя, представити свою інноваційну діяльність. На уроках історії я використовую комікси, аби діти серйозний предмет сприймали і засвоювали легше. Треба було ще згадати про мотиваційну діяльність і творчий підхід до викладання предмету, – пояснює співрозмовник «КП».
Утім тільки професійних досягнень для участі у престижному конкурсі замало. За його умовами, вчитель також має впливати на соціум, бути громадським активістом.
– Уже кілька років поспіль я очолюю районну громадську організацію військово-спортивного виховання, організовую спортивні заходи не тільки в школі, а й у районі, – продовжує Олександр Чучаєв і скромно додає, все це організатори конкурсу врахували і обрали його до напівфіналу.
Директор і водночас учитель уже серйозно готується до свого виступу. Каже, налаштовує себе на позитив. Фінал конкурсу обіцяє бути цікавим – лекції-воркшопи, тренінги, навчання, пісні під гітару та ранкові квести. Цей командний дух новаторів навчання учасники привезуть у рідні заклади, аби передати учням.
– Хочу виступити із задоволенням для себе, для інших учасників, і для своїх учнів. Головне для мене навіть не перемога і головний приз, а нові знайомства з кращими освітянами країни, обмін досвідом, новинки, які можна запозичити і використати на уроках, – підсумував він.
фото: надане героєм