У Кіровограді запускають «Урбаністичну майстерню»

, Олена Сідорова

8450В обласному центрі в рамках проекту «Мости до міста» за підтримки Британської ради та програми «Активні громадяни» у партнерстві з Прес-клубом реформ запускають роботу «Урбаністичної майстерні». Перший воркшоп «Урбаністичні ідеї, які оживають під маркером», проведуть 13 квітня.

– «Урбаністична майстерня» – це серія урбаністичних воркшопів, які допомагатимуть гуртувати творчу проактивну громаду з метою створення якісного і креативного контенту про Кіровоград. Ідея полягає в тому, що кожен з містян може впливати на простір свого міста – фізичний, гуманітарний та естетичний. Концепт, який ми робимо для себе головним: місто як матриця зв’язків між людьми та фізичним й гуманітарним міським простором, – повідомляють організатори.

Перший воркшоп – «Урбаністичні ідеї, які оживають під маркером» проведе запрошений гість – скрайбер (спеціаліст, який створює візуальні конспекти виступів, лекцій, тренінгів), експерт з візуальної комунікації Юлія Кнюпа.

На цьому заході містянам пропонують опанувати візуальний скрайбінг для презентації ідей та проектів для міста.

Умови участі у воркшопі:

1. Обов’язкова реєстрація за посиланням;

2. Мати ідею (ідеї) чи проект для міста/про місто;

3. Бути присутнім весь час навчання (реєстрація розпочинається о 12:30, воркшоп триває з 13:00 до 16:00);

4. З собою мати спеціальний чорний маркер з тоненьким стержнем, гелеву чорну ручку;

5. Позитивний настрій, готовність вчитися та візуалізувати свої урбаністичні ідеї для проекти.

Воркшоп триватиме з 13:00 до 16:00 у тренінговій червоній залі Прес-клубі реформ за адресою: вул. Соборна, 1а (другий поверх ТЦ «Копілка», вхід від фортечних валів).

Участь у заході безкоштовна. Організатори забезпечують учасників кава-брейками, папером для скрайбінгу.

Детальна інформація за телефонами координатора воркшопу та проекту «Мости до міста»: (097) 693-11-63 або (095) 382-34-83 (Ірина Ткаченко).

 


Серія воркшопів «Урбаністичної майстерні» включатиме:

– Воркшоп #1 «Урбаністичні ідеї, які оживають під маркером»;

– Воркшоп #2 «Місто в об’єктивах» (створення урбан-фото та відеоконтенту про місто, розробка урбаністичних ізопроектів);

– Воркшоп #3 «Розробка брендбуку Кіровограда. Створення брендованої продукції про місто);

– Створення урбаністичного журналу «PROPOLIS»;

– KROPYVNYTSKYI SMART CITY DAY Урбаністичний форум («Ревіталізація міських просторів та креативні індустрії розвитку міста»).

e-max.it: your social media marketing partner