Минулого року на «Гарячу лінію» міськради надійшло більше шести тисяч дзвінків

,

10 3 16 21За десять місяців роботи «Гарячої лінії» Кіровоградської міської ради надійшло від містян більше шести тисяч дзвінків. Про це розповів помічник міського голови Андрій Лейбенко сьогодні, 16 січня.

Всього на сервісний центр муніципальних послуг з березня по грудень 2016 року на «гарячу лінію» надійшло 6280 звернень. З них – 5974 заяв, 248 скарг і 58 пропозицій. Найбільше телефонували у жовтні й листопаді.

– На 3395 звернень надано роз’яснення, 2674 – вирішено, взято до відома – 74, в роботі перебуває 137 звернень, – каже Андрій Лейбенко. – Щодо стану розгляду звернень до міського голови, які надійшли на «Гарячу лінію» під час прямого ефіру, із 119 звернень уже вирішено 33, по 71 – надано роз’яснення. Найбільше у людей проблем виникало у сфері житлово-комунального господарства – 82 звернення.

На всі звернення, які надходять від містян, зазначив Андрій Лейбенко, керівники відповідних виконавчих органів надають усну відповідь у телефонному режимі або надсилають відповідь у письмовому вигляді. Після того, як виконавці передають копію відповіді на «Гарячу лінію» міського голови, оператори телефонують заявнику і підтверджують факт виконання звернення.

Нагадаємо, у Кіровограді відкрили «Гарячу лінію» міської ради 10 березня.

7417

7418

7419

e-max.it: your social media marketing partner