Студенти запустили свого онлайн-ревізора в Кіровограді
В обласному центрі стартував соціальний проект shutiak.com, де можна буде знайти відгуки про ті чи інші продукти, а також рівень обслуговування у супермаркетах і магазинах. Його ідейник – студент Петро Шутяк.
– Головна мета проекту – поліпшити якість продуктів і підвищити рівень обслуговування у магазинах, – пояснює він. – Адже нікому не подобається платити гроші за неякісні продукти, але й мовчати про цю проблему теж не варто. Обговорення – один зі шляхів її вирішення, тому я створив платформу, де ці теми можна не тільки обговорити, а й вплинути на ситуацію.
Співрозмовник «КП» каже, на сайті користувачі можуть розміщувати власні відгуки, коментарі, голосувати та оцінювати.
Сам Петро – виходець із Кіровограда, який нині живе і навчається у Луцьку. Аналогічний проект стартував і там. Саме завдяки йому він отримав стипендію від неурядових благодійних організацій як талановитий студент.
– Користувачі активно підтримали такий проект – вони оцінювали, голосували... Реагували на нього і торгівельні заклади. Був навіть курйозний випадок, коли один із супермаркетів вирішив «накрутити» собі голоси, щоб піднятися в рейтингу, але йому це не вдалося – сайт має надійний захист, – сміється Петро Шутяк.
– Головна мета проекту – поліпшити якість продуктів і підвищити рівень обслуговування у магазинах, – пояснює він. – Адже нікому не подобається платити гроші за неякісні продукти, але й мовчати про цю проблему теж не варто. Обговорення – один зі шляхів її вирішення, тому я створив платформу, де ці теми можна не тільки обговорити, а й вплинути на ситуацію.
Співрозмовник «КП» каже, на сайті користувачі можуть розміщувати власні відгуки, коментарі, голосувати та оцінювати.
Сам Петро – виходець із Кіровограда, який нині живе і навчається у Луцьку. Аналогічний проект стартував і там. Саме завдяки йому він отримав стипендію від неурядових благодійних організацій як талановитий студент.
– Користувачі активно підтримали такий проект – вони оцінювали, голосували... Реагували на нього і торгівельні заклади. Був навіть курйозний випадок, коли один із супермаркетів вирішив «накрутити» собі голоси, щоб піднятися в рейтингу, але йому це не вдалося – сайт має надійний захист, – сміється Петро Шутяк.