Тоцький заявляє, що страйком перевізники шантажують владу
Керівник департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації Володимир Тоцький заявляє, що два транспортних підприємства Кіровограда – автобусний і тролейбусний парки – своїм страйком шантажують міську та обласну влади задля збільшення розміру субвенції за пільгові перевезення.
Тоцький каже, обидва підприємства вже отримали більшу частину дотації ще напередодні страйку.
– Напередодні страйку підприємства отримали серйозну суму, а відтак мали можливість розрахуватися з працівниками і не виводити їх на мітинг. Проте цього не зробили. З огляду на це можна зробити висновок, що керівники і автопарку і тролейбусного депо маніпулюють людьми, переслідуючи насправді іншу мету – шантажувати владу. Вони хочуть збільшити розмір субвенцій і за рахунок цього приховати своє неефективне управління, – вважає керівник департаменту і додає, що не здивується, якщо найближчим часом частиною цього процесу стане політика.
Однак, як вдалося з’ясувати «КП», на підприємствах уже давно говорять про тенденції доведення їх до банкрутства. Працівники розповідають, що триває це упродовж кількох років.
Із власних джерел «КП» також дізналася, що на сьогоднішній день тролейбусний і автобусний парки мають майже чотири мільйони гривень заборгованості за сплатою єдиного соціального внеску.
Як пояснює один із перевізників, з яким вдалося поспілкуватися «КП», якщо підприємства збанкрутують – цей борг можуть списати.
– Судячи з усього ситуація на підприємствах нині дійсно не проста. Навіть складна. І дійсно складається таке враження, що їх цілеспрямовано доводять до банкрутства. Я як автоперевізник можу говорити лише про автобусний парк. Схема тоді буде наступною: підприємство збанкрутує, борги спишуть, можуть потім створити нове підприємство і на нього перевести весь транспорт, або ж просто віддати автобуси і маршрутки в оренду іншим. Як буде з тролейбусним парком? Імовірно його цілком передадуть в оренду комусь, – прогнозує він.
Як уже повідомляла «КП», минулого четверга більше трьох сотень водіїв та кондукторів міських тролейбусів і автобусів вийшли до стін кіровоградського міськвиконкому. Працівники «Єлисаветградської транспортної компанії» та «Автобусного парку-13527» вимагали погасити перед підприємствами заборгованість по державній субвенції.
Тоцький каже, обидва підприємства вже отримали більшу частину дотації ще напередодні страйку.
– Напередодні страйку підприємства отримали серйозну суму, а відтак мали можливість розрахуватися з працівниками і не виводити їх на мітинг. Проте цього не зробили. З огляду на це можна зробити висновок, що керівники і автопарку і тролейбусного депо маніпулюють людьми, переслідуючи насправді іншу мету – шантажувати владу. Вони хочуть збільшити розмір субвенцій і за рахунок цього приховати своє неефективне управління, – вважає керівник департаменту і додає, що не здивується, якщо найближчим часом частиною цього процесу стане політика.
Однак, як вдалося з’ясувати «КП», на підприємствах уже давно говорять про тенденції доведення їх до банкрутства. Працівники розповідають, що триває це упродовж кількох років.
Із власних джерел «КП» також дізналася, що на сьогоднішній день тролейбусний і автобусний парки мають майже чотири мільйони гривень заборгованості за сплатою єдиного соціального внеску.
Як пояснює один із перевізників, з яким вдалося поспілкуватися «КП», якщо підприємства збанкрутують – цей борг можуть списати.
– Судячи з усього ситуація на підприємствах нині дійсно не проста. Навіть складна. І дійсно складається таке враження, що їх цілеспрямовано доводять до банкрутства. Я як автоперевізник можу говорити лише про автобусний парк. Схема тоді буде наступною: підприємство збанкрутує, борги спишуть, можуть потім створити нове підприємство і на нього перевести весь транспорт, або ж просто віддати автобуси і маршрутки в оренду іншим. Як буде з тролейбусним парком? Імовірно його цілком передадуть в оренду комусь, – прогнозує він.
Як уже повідомляла «КП», минулого четверга більше трьох сотень водіїв та кондукторів міських тролейбусів і автобусів вийшли до стін кіровоградського міськвиконкому. Працівники «Єлисаветградської транспортної компанії» та «Автобусного парку-13527» вимагали погасити перед підприємствами заборгованість по державній субвенції.