Кіровоградців просять не ходити у водоканал зранку
Жителів Кіровограда просять приходити до операторів абонентського відділу ОКВП «Дніпро-Кіровоград» не лише зранку, а протягом усього дня, щоб уникнути черг, повідомляють на підприємстві.
«Днями спеціальна комісія вивчила роботу абонентного відділу та встановила, що зранку черги максимальні, а після обіду – мінімальні чи відсутні. У звичайний будній день станом на 8 годину ранку було видано 55 талонів. До 14:30 оператори обслужили 250 абонентів, а після 14:45 черги не було взагалі. Загалом протягом дня відділ обслужив 295 людей», – йдеться у повідомленні.
У зв’язку з цим з метою підвищення якості та зручності обслуговування абонентів адміністрація звертається до жителів Кіровограда з проханням відвідувати абонентний відділ у будь-який час його роботи – з 8:00 до 17:00.
Також працює довідкова служба за номерами: 24-44-75, 22-87-28 та 32-24-96. За номером 22-96-30 (водомірна майстерня) можна уточнити інформацію з приводу повірки лічильників водопостачання.
фото: persha.kr.ua