За півроку до «Гарячої лінії» міськради надійшло майже три з половиною тисячі дзвінків
За шість місяців роботи на «Гарячу лінію» міськради надійшло 3 тисячі 474 звернення від містян. Найбільше люди звертаються з питань житлово-комунального господарства, повідомив помічник міського голови Андрій Лейбенко сьогодні, 5 вересня.
– З березня оператори «Гарячої лінії» зафіксували 3474 дзвінків. З них 3246 звернень, 167 скарг та 61 пропозиція. Наразі 1446 звернень вирішено позитивно. Найбільше надходить звернень стосовно питань житлово-комунального господарства – 1977 звернень. На другому місці питання транспорту – маршрути, поведінка водії громадського транспорту – 368 звернень, – сказав Андрій Лейбенко.
Нагадаємо, у Кіровограді відкрили «Гарячу лінію» міської ради 10 березня.
– З березня оператори «Гарячої лінії» зафіксували 3474 дзвінків. З них 3246 звернень, 167 скарг та 61 пропозиція. Наразі 1446 звернень вирішено позитивно. Найбільше надходить звернень стосовно питань житлово-комунального господарства – 1977 звернень. На другому місці питання транспорту – маршрути, поведінка водії громадського транспорту – 368 звернень, – сказав Андрій Лейбенко.
Нагадаємо, у Кіровограді відкрили «Гарячу лінію» міської ради 10 березня.