Ларін врятує Кіровоград від транспортного колапсу

,

 

Голова Партії регіонів в області Сергій Ларін різко розкритикував транспортну реформу у Кіровограді і заявив, що йому особисто довелося втрутитися у ситуацію, аби знайти її вирішення.

 

Про це він сказав на прес-конференції сьогодні, 9 листопада.556

 

– Те, що треба було проводити транспортну реформу ні в кого не викликало сумнівів. Провели її. У результаті ми бачимо, що нічого не змінилося! Великого транспорту немає, контролю за якістю послуг немає, за дотриманням інтервалів руху теж ніхто не стежить, водії, як грубили, так і грублять. Реформа в такому форматі – це розподіл коштів на ринку, а не реформа для людей, – заявив Ларін і додав, що прийшов час радикальних кроків. – Транспортна реформа має робитись для людей, для мешканців Кіровограда, а не для бізнесменів!

 

– Я три місяці не втручався в процес… Але я постійно відстежую події, які відбуваються в області і в Кіровограді, читаю новини… Я зрозумів, що треба приймати радикальні рішення. У нас були важкі, емоційні розмови. Ми провели консультації і визначили для себе кілька пунктів виходу із ситуації, – повідомив голова регіоналів в області.

 

Зокрема, він зазначив, що уже сьогодні розпочалася робота над створенням у Кіровограді нового маршруту, який дозволить вирішити проблему, пов’язану зі скасуванням маршрутів №1, №9А і №50.

 

– 85% звернень, які надійшли на «гарячу лінію», – це нарікання на ліквідацію маршрутів №1, №9А і №50. Тому ми прийняли рішення створити новий центральний маршрут. На ньому працюватимуть сучасні комфортабельні автобуси на 30-40 місць. Вони будуть обладнані GPS-навігаторами і рухатимуться з інтервалом не більше 5 хвилин, – уточнив Ларін, зауваживши, що невдовзі відбудеться конкурс на обслуговування нового маршруту.

 

– І якщо місцеві перевізники не зможуть виконати ці умови, звернемось до перевізників з інших міст і областей, – попередив лідер Партії регіонів в області і повідомив, що контрольний термін запуску нового маршруту – 1 грудня.

 

e-max.it: your social media marketing partner