Кіровоградці просять зменшити в середмісті кількість зовнішньої реклами

,

5061Жителі Кіровограда почали підписувати петицію до міської влади, в якій просять зменшити кількість зовнішньої реклами в центрі міста. Збір підписів розпочався вчора, 13 червня.

«Якщо Ви захочете пройтись центральними вулицями та площами Кіровограда, то побачите, наскільки все захаращено рекламою. Вся краса нашого міста сховалася за нею. Гості міста та містяни вимушені дивитися та перегружати свій мозок рекламою, замість того, щоб насолодитися містом. Яка, до речі, доволі часто містить елементи вульгарного характеру. Про який бренд нашого міста можна казати у такому випадку? З метою вирішення даного питання, ми вимагаємо зменшити кількість зовнішньої реклами у центральній частині міста», – йдеться у тексті петиції.

Ініціатори збору підписів – активісти регіонального осередку ВМГО «Фундація регіональних ініціатив».

– Цю проблему порушили для того, щоб зменшити в місті відсоток зовнішньої реклами, в результаті місто стане більш привабливим та матиме естетичний вигляд. Для непересічних громадян все не так погано, більшість не звертає увагу на розміщення реклами (з цього можна зробити висновок, що ефективность тієї реклами не така й висока), проте за бігбордами, сітілайтами та рекламними наклейками не видно справжнього обличчя міста, його історичної естетики. Ми хочемо розвивати наше місто, створювати його бренд, і надмірній рекламі не місце в позитивній урбаністиці. Звісно, всю рекламу прибрати не вдасться, але сподіваємось на заміну більшості реклами на соціальну. Особливо такої, яка містить елементи вульгаризму.

Уже петицію підписало 30 осіб із 450 необхідних. До кінця збору підписів залишилося 44 дні.

Нагадаємо, першою набрала необхідну кількість підписів і потрапила на розгляд до міської влади петиція про розроблення та впровадження концепції розвитку велоінфраструктури.

Підтримати петицію можна за посиланням.

 

фото: gre4ka.info

 

e-max.it: your social media marketing partner