У мерії презентували ресепшн
У приміщенні міської ради Кіровограда презентують ресепшн зранку сьогодні, 10 березня. Про це «КП» повідомив помічник міського голови Андрій Лейбенко.
Відтепер на вході відвідувачів зустрічатимуть працівники інформаційно-довідкової служби, які спрямовуватимуть їх до потрібних спеціалістів.
Вони також фіксуватимуть, чи залишилися відвідувачі задоволеними і чи вирішені їхні питання.
– Все направлено на покращення сервісу, щоб людям було зручно і корисно. Пізніше зроблять вай-фай. Вже розмістили роздягальню, диванчики, щоб люди могли прийти і зручно чекати. Співробітники нові, вони пройшли відбір, сьогодні перший день роботи, – сказав Лейбенко.
Окрім того, запускають номер «Гарячої лінії» 0800-21-77-21, за яким можна буде записатися на прийом. Зі стаціонарних телефонів дзвінки безкоштовні, з мобільного – за тарифом оператора. Працюють п’ять операторів.
Ресепшн працюватиме з 8:00 до 17:15. «Гаряча лінія» перший місяць – за таким же графіком, потім її планують зробити цілодобовою.
– На першому місці інтереси містян. Зрозуміло, що звертаються тільки з проблемами, думаю, настане час, коли будуть звертатися з пропозиціями, – наголошує Райкович. – Звертаються й інформують, що там щось не так, про стан доріг. Тільки люди можуть допомогти звернути увагу на це все. Тому цей центр допоможе це все акумулювати. Гаряча лінія працює.