Жителі області не задоволені темпами нарахування субсидій
До районного управління соціального захисту населення в обласному центрі торік надійшло вісім тисяч заяв, а вже цього року звернулося 27 тисяч громадян. Чи задоволені люди наданням адміністративних послуг і субсидій? Це питання досліджували в Кіровограді виконавці проекту Європейської комісії «Удосконалення адміністративних послуг медичної та соціальної сфери».
– У загальному фокусі громадського моніторингу було зосереджено увагу на досліджені шести установ – центрів надання адміністративних послуг та управлінь соціального захисту населення міст Кіровограда та Олександрії, а також Кіровоградського району, – розповідає керівник проекту Олександр Александров. – Дослідження дозволило оцінити, наскільки споживачі задоволені послугами в цілому, визначити доступність і зручність центрів надання адмінпослуг та управлінь соцзахисту населення, з'ясувати думку клієнтів про процес і результати наданих послуг, а також дослідити наскільки реально отримати послуги дистанційно.
Аналітики кажуть, результати дослідження показали, що центри надання адміністративних послуг отримали вищу оцінку, ніж управління соціального захисту населення. Люди нарікають на кволу, а подекуди незадовільну роботу управлінь, довжелезні черги за субсидіями і тривалий час їх нарахування. У свою чергу, експерти вказали і на шляхи покращення роботи даних установ – створення окремого спеціалізованого сайту, запровадження електронної черги, обладнання місць необхідною технікою, удосконалення графіків роботи.
– У загальному фокусі громадського моніторингу було зосереджено увагу на досліджені шести установ – центрів надання адміністративних послуг та управлінь соціального захисту населення міст Кіровограда та Олександрії, а також Кіровоградського району, – розповідає керівник проекту Олександр Александров. – Дослідження дозволило оцінити, наскільки споживачі задоволені послугами в цілому, визначити доступність і зручність центрів надання адмінпослуг та управлінь соцзахисту населення, з'ясувати думку клієнтів про процес і результати наданих послуг, а також дослідити наскільки реально отримати послуги дистанційно.
Аналітики кажуть, результати дослідження показали, що центри надання адміністративних послуг отримали вищу оцінку, ніж управління соціального захисту населення. Люди нарікають на кволу, а подекуди незадовільну роботу управлінь, довжелезні черги за субсидіями і тривалий час їх нарахування. У свою чергу, експерти вказали і на шляхи покращення роботи даних установ – створення окремого спеціалізованого сайту, запровадження електронної черги, обладнання місць необхідною технікою, удосконалення графіків роботи.