Павло Штутман: Назва Єлисаветград зробить місто комерційно успішним

,

2306З точки зору бізнесу, вважає промисловець, голова об'єднання організацій роботодавців Кіровоградщини Павло Штутман, обласному центру потрібно повернути історичне ім’я. Він пояснює, що в маркетингу чималу частину привабливості товару становить саме місце, де він виготовлений.

–Якщо у міста, де виготовлений товар, є бренд, є історія, то за цей товар платять і його можна продати. А це робочі місця, податки, збори, в тому числі до місцевих бюджетів, – каже він і додає, що вигадуючи нову назву Кіровограду, ми перекреслюємо майбутнє міста.

Штутман пояснює, назва Єлисаветград має історію, з нею пов'язані всі міські пам'ятки, що дуже важливо для бренду міста, а також для розвитку туристичного потенціалу.

– Наше місто вже перейменовували і можуть перейменувати ще, але воно завжди буде Єлисаветградом, бо це ім'я, з яким мі­сто народилося і жило майже 200 років. Це не тільки історія міста, а й усіх сімей, які тут жили – не тільки Кропивницького, Винниченка або Мухіна – будь-якої сім'ї. Це історія моєї родини. Мій дід народився в Єлисаветграді, здобув освіту, жив, працював... Я народився у Кіровограді, і з повагою ставлюся до цієї назви, але хотів би, щоб мої онуки з’явилися на світ саме у Єлисаветграді, – каже Штутман.
e-max.it: your social media marketing partner