В «Укрзалізниці» пояснили, за яких умов відшкодують повну вартість квитка

,

08670Компанія «Укрзалізниця» надала розʼяснення, за яких умов і в яких обсягах відшкодовуватиме вартість проїзних документів, коли пасажир їх повернув.

Якщо пасажир поверне квиток більше, ніж за 24 години до відправлення потяга, то йому виплатять повну вартість квитка і плацкарти.


Повну вартість квитка і 50% вартості плацкарти відшкодують, якщо квиток повернуть від 24 до 9 годин до відправлення.


Тільки вартість квитка відшкодують, коли пасажир поверне квиток менше, ніж за 9 годин до відправлення.


Якщо квиток повернуть протягом години, після відправлення потяга, то пасажиру виплатять 10% вартості квитка і плацкарти.


У випадку, якщо квиток повернули більше, ніж через голину після відправлення, то вартість не відшкодують зовсім.


У разі повернення проїзних документів з вини залізниці, кошти пасажиру повертають у повному обсязі.


В «Укрзалізниці» наголошують, у всіх випадках, коли пасажир здає квитки (за винятком, якщо це відбувається з вини перевізника), комісійний збір та інші збори за оформлення проїзних документів не повертаються.

 

 

фото: архів «КП»

e-max.it: your social media marketing partner