В «Укрзалізниці» пояснили, за яких умов відшкодують повну вартість квитка
Компанія «Укрзалізниця» надала розʼяснення, за яких умов і в яких обсягах відшкодовуватиме вартість проїзних документів, коли пасажир їх повернув.
Якщо пасажир поверне квиток більше, ніж за 24 години до відправлення потяга, то йому виплатять повну вартість квитка і плацкарти.
Повну вартість квитка і 50% вартості плацкарти відшкодують, якщо квиток повернуть від 24 до 9 годин до відправлення.
Тільки вартість квитка відшкодують, коли пасажир поверне квиток менше, ніж за 9 годин до відправлення.
Якщо квиток повернуть протягом години, після відправлення потяга, то пасажиру виплатять 10% вартості квитка і плацкарти.
У випадку, якщо квиток повернули більше, ніж через голину після відправлення, то вартість не відшкодують зовсім.
У разі повернення проїзних документів з вини залізниці, кошти пасажиру повертають у повному обсязі.
В «Укрзалізниці» наголошують, у всіх випадках, коли пасажир здає квитки (за винятком, якщо це відбувається з вини перевізника), комісійний збір та інші збори за оформлення проїзних документів не повертаються.
фото: архів «КП»