Районних чиновників, які не вміють розмовляти, відправлять на курси
У рамках проекту «Таємний покупець» обласний контактний центр перевірив районні управління соціального захисту населення. З’ясовували, наскільки якісно там готові проконсультувати людину з приводу отримання субсидій, якщо та зателефонувала. Із 26 управлінь вичерпні відповіді дали в 21 управлінні.
– Ми перевіряли управління за декількома критеріями: вичерпність відповіді, вміння спілкуватися з людьми та інформативність наданих відповідей. Найвищий рівень показали в управліннях соцзахисту Вільшанської, Олександрійської, Голованівської та Знам'янської райдержадміністрацій. Найнижчий – в управлінні Добровеличківської РДА та Ленінської райради Кіровограда, – повідомив керівник обласного контактного центру
Натомість очільник Кіровоградщини Сергій Кузьменко наголосив, що ті чиновники, які не вміють, як слід, спілкуватися з людьми, мають цьому навчатися на курсах і дав відповідне доручення з цього приводу.
– Ми перевіряли управління за декількома критеріями: вичерпність відповіді, вміння спілкуватися з людьми та інформативність наданих відповідей. Найвищий рівень показали в управліннях соцзахисту Вільшанської, Олександрійської, Голованівської та Знам'янської райдержадміністрацій. Найнижчий – в управлінні Добровеличківської РДА та Ленінської райради Кіровограда, – повідомив керівник обласного контактного центру
Натомість очільник Кіровоградщини Сергій Кузьменко наголосив, що ті чиновники, які не вміють, як слід, спілкуватися з людьми, мають цьому навчатися на курсах і дав відповідне доручення з цього приводу.