Кузьменко запропонував співпрацю німцям
Голова облдержадміністрації Сергій Кузьменко запропонував співпрацю в культурній та гуманітарній сферах землі Рейнлянд-Пфальц, що в Німеччині, повідомив в ефірі каналу «Кіровоград» новопризначений заступник Кузьменка Сергій Коваленко, коментуючи свої перші кроки на посаді.
–З 1998 року навчальний заклад, яким я керував 18 років (Олександрійська школа-ліцей №20 (навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум-спеціалізована школа») – ред.), є учасником проекту німецькомовного диплому, тобто є одним із 22 навчальних закладів України, який обрало Міністерство освіти Німеччини і де, окрім українського атестата, видається ще й німецький. Тобто це євроінтеграційні процеси, розпочаті ще 17 років тому. Яка тепер ідея для розповсюдження цих контактів? Наприклад, торік більше сотні дітей і вчителів нашого навчального закладу побували в Німеччині, Франції, Італії за різноманітними програмами й проектами. Тепер моє завдання розповсюдити цей досвід на всю Кіровоградську область. Сергій Анатолійович Кузьменко вже підписав листа до голови уряду федеративної землі Рейнлянд-Пфальц із пропозицією співпраці в культурній і гуманітарній сферах. Далі буде співпраця в інших галузях, але поки що починаємо з цих. Наступна ідея – партнерські стосунки між Кіровоградською областю і федеративною землею Рейнлянд-Пфальц, що дасть нам можливість потім працювати в комплексі в усіх галузях, – розповів Коваленко.
Заступник очільника області також уточнив коло своїх повноважень.
– Це бюджетні галузі, зокрема, освіта, охорона здоров’я, культура, це житлово-комунальне господарство, інфраструктура та промисловість, і четвертий блок – інформаційна діяльність, комунікації з громадськістю, – сказав він.
Разом із тим Коваленко зауважив, що обіймаючи до призначення посаду керівника навчального закладу, він уже давно з учителя перетворився на менеджера.
– Чомусь усі думають, що я – вчитель. Я уже давно не вчитель! Відпрацювавши директором одного з найбільших навчальних закладів в області, я став тією людиною, яка, насамперед, займалася пошуком ресурсів: щоб виплачувалася вчасно зарплата, щоб не було скорочень, щоб робився ремонт покрівлі, каналізації… За ці роки навчальний заклад залучив більше мільйона інвестицій. Це непрямі кошти – це послуги, поїздки, це робота німецьких учителів тут, – пояснює новоспечений посадовець і додає, що, на його думку, обов’язки, які ввірив йому голова облдержадміністрації, дають можливість бачити проблеми в комплексі.
– Наприклад, величезна проблема зараз у навчальних закладів із теплом, оплатою за теплопостачання. Аналогічна проблема і в житлово-комунальному господарстві. З огляду на це, є ідея, яку я, до речі, хочу запропонувати втілити місцевим органам влади. Оскільки вони можуть самостійно встановлювати структуру навчального року, то їм це потрібно зробити так, щоб якомога менше використовувалося теплових носіїв. Таким чином можна буде зекономити мільйони гривень, – пояснив Коваленко.
–З 1998 року навчальний заклад, яким я керував 18 років (Олександрійська школа-ліцей №20 (навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум-спеціалізована школа») – ред.), є учасником проекту німецькомовного диплому, тобто є одним із 22 навчальних закладів України, який обрало Міністерство освіти Німеччини і де, окрім українського атестата, видається ще й німецький. Тобто це євроінтеграційні процеси, розпочаті ще 17 років тому. Яка тепер ідея для розповсюдження цих контактів? Наприклад, торік більше сотні дітей і вчителів нашого навчального закладу побували в Німеччині, Франції, Італії за різноманітними програмами й проектами. Тепер моє завдання розповсюдити цей досвід на всю Кіровоградську область. Сергій Анатолійович Кузьменко вже підписав листа до голови уряду федеративної землі Рейнлянд-Пфальц із пропозицією співпраці в культурній і гуманітарній сферах. Далі буде співпраця в інших галузях, але поки що починаємо з цих. Наступна ідея – партнерські стосунки між Кіровоградською областю і федеративною землею Рейнлянд-Пфальц, що дасть нам можливість потім працювати в комплексі в усіх галузях, – розповів Коваленко.
Заступник очільника області також уточнив коло своїх повноважень.
– Це бюджетні галузі, зокрема, освіта, охорона здоров’я, культура, це житлово-комунальне господарство, інфраструктура та промисловість, і четвертий блок – інформаційна діяльність, комунікації з громадськістю, – сказав він.
Разом із тим Коваленко зауважив, що обіймаючи до призначення посаду керівника навчального закладу, він уже давно з учителя перетворився на менеджера.
– Чомусь усі думають, що я – вчитель. Я уже давно не вчитель! Відпрацювавши директором одного з найбільших навчальних закладів в області, я став тією людиною, яка, насамперед, займалася пошуком ресурсів: щоб виплачувалася вчасно зарплата, щоб не було скорочень, щоб робився ремонт покрівлі, каналізації… За ці роки навчальний заклад залучив більше мільйона інвестицій. Це непрямі кошти – це послуги, поїздки, це робота німецьких учителів тут, – пояснює новоспечений посадовець і додає, що, на його думку, обов’язки, які ввірив йому голова облдержадміністрації, дають можливість бачити проблеми в комплексі.
– Наприклад, величезна проблема зараз у навчальних закладів із теплом, оплатою за теплопостачання. Аналогічна проблема і в житлово-комунальному господарстві. З огляду на це, є ідея, яку я, до речі, хочу запропонувати втілити місцевим органам влади. Оскільки вони можуть самостійно встановлювати структуру навчального року, то їм це потрібно зробити так, щоб якомога менше використовувалося теплових носіїв. Таким чином можна буде зекономити мільйони гривень, – пояснив Коваленко.