Міська рада скасувала рішення, яке перетворювало Кіровоград на рекламну яму
Завдяки позиції жителів обласного центру, депутати міської ради проголосували за скасування рішення, яке перетворювало Кіровоград на рекламну яму. Нагадаємо, понад десять тисяч городян висловилися проти засилля центру міста біл-бордами та сіті-лайтами. Акцію по збору підписів ініціював депутат Артем Стрижаков.
– Це наша спільна перемога. Без жорсткої позиції кіровоградців, влада навряд чи відреагувала б. Більше десяти тисяч жителів міста висловилися проти – це серйозна заявка. Я щиро вдячний людям за принциповість. Кіровоград заслуговує на зовсім інше ставлення до себе – місто потрібно облаштовувати, робити гарним і комфортним, а реклами має бути менше і вона повинна бути сучасною, – наголошує Стрижаков.
Депутат повідомив, що нині у міськраді створена комісія, яка контролюватиме усі процеси, пов’язані з зовнішньою рекламою.
– Неозброєним оком видно, що ринок зовнішньої реклами потребує упорядкування. Не можуть у місті стояти біл-борди, які дивом не розсипаються від кожного поруху вітру. І мова зараз іде не тільки про естетичний вигляд, а про реальну небезпеку для людей! – підкреслює Стрижаков і додає, що завдання комісії, у тому числі, зробити все можливе, щоб власники рекламних конструкцій усунули такі проблеми і в подальшому дбали про їхній стан.
– Це питання, питання в цілому облаштування реклами у Кіровограді я і далі триматиму на контролі. Ще раз наголошую: місто варте до себе іншого ставлення – його потрібно не захаращувати, а навпаки облаштовувати, – підсумовує депутат міськради.
– Це наша спільна перемога. Без жорсткої позиції кіровоградців, влада навряд чи відреагувала б. Більше десяти тисяч жителів міста висловилися проти – це серйозна заявка. Я щиро вдячний людям за принциповість. Кіровоград заслуговує на зовсім інше ставлення до себе – місто потрібно облаштовувати, робити гарним і комфортним, а реклами має бути менше і вона повинна бути сучасною, – наголошує Стрижаков.
Депутат повідомив, що нині у міськраді створена комісія, яка контролюватиме усі процеси, пов’язані з зовнішньою рекламою.
– Неозброєним оком видно, що ринок зовнішньої реклами потребує упорядкування. Не можуть у місті стояти біл-борди, які дивом не розсипаються від кожного поруху вітру. І мова зараз іде не тільки про естетичний вигляд, а про реальну небезпеку для людей! – підкреслює Стрижаков і додає, що завдання комісії, у тому числі, зробити все можливе, щоб власники рекламних конструкцій усунули такі проблеми і в подальшому дбали про їхній стан.
– Це питання, питання в цілому облаштування реклами у Кіровограді я і далі триматиму на контролі. Ще раз наголошую: місто варте до себе іншого ставлення – його потрібно не захаращувати, а навпаки облаштовувати, – підсумовує депутат міськради.