У Помічній зійшли з рейок вагони. Щоб дістатися Кіровограда людям довелося чекати 12(!) годин (ОНОВЛЕНО)

,

1557У неділю саме перед приходом електрички «Помічна – Знам’янка» на колії сталася аварія. З рейок зійшли кілька вагонів товарного потяга. На щастя з людей ніхто не постраждав, проте для пасажирів, які збиралися їхати у Кіровоград і далі, блокування руху обернулося справжнім випробуванням на міцність. Людям довелося чекати 12(!) у приміщенні холодного вокзалу, поки електричка змогла виїхати в бік обласного центру.

Минулу неділю кіровоградка Олена та її чоловік запам’ятають надовго. Відвідини родичів у Помічній завершилися шестигодинним очікуванням на вокзалі. Жінка каже, якби не допомога друга, котрого довелося просити приїхати з Кіровограда за ними, хтозна скільки б іще часу сиділи у холодному залі очікування.

– Ми прийшли на перон близько 15:30, оскільки за графіком електричка відправляється десь о 15:45. Проте прочекавши якийсь час, нам повідомили, що на лінії аварія. Місцеві, очевидно знаючи, чим це пахне, почалися розходитися. Ми ж пішли на автостанцію. Сподівалися, що може маршруткою вдасться виїхати. Проте там висів величезний замок. Ні диспетчера, ні графіка руху…, – говорить співрозмовниця «КП» і додає, що з автостанції повернулися знову на вокзал.

– Ми повернулися на вокзал. Сподівалися, що аварію вдасться усунути оперативно. Проте час минав, а диспетчер продовжувала обіцяти, що от-от. Ми замерзли, як цуцики. Придбали квитки у так званий зал очікування підвищеного комфорту. Він був майже порожній. Значна частина людей, а це близько сотні, тулилися у звичайному залі. Хтось, кому не вистачило місця, чекав у холі. Людям ніхто навіть не запропонував безкоштовно піти у майже порожній зал. Я вже не кажу про якийсь гарячий чай, – зауважує Олена.

Жінка розповідає, коли о 19:00 диспетчер повідомила, що наступну інформацію про стан справ оголосить о 21:00, вирішила більше не терпіти.

– Чоловік зателефонував другові і за годину він забрав нас із Помічної. Нам пощастило. А як бути решті? Як бути людям із дітьми, які залишалися чекати далі? Чому тамтешня влада не подумала і не організувала автобуси? Чи може посадовцям не хотілося псувати собі вечір вихідного дня? – риторично запитує кіровоградка.

Уже наступного дня жителі Помічної повідомили «КП», що відновити рух потягів на станції вдалося після 22:00. Першими рушили міжрегіональні потяги, які теж чекали, поки приберуть вагони. Натомість електричка «Помічна – Знам’янка», за словами людей, виїхала за маршрутом близько третьої години ночі.

Люди також розповіли «КП», що поки у Помічній одні чекали можливості виїхати у бік Кіровограда, у Новоукраїнці інші мріяли як би пошвидше дістатися Помічної, адже там застряли пасажири електрички «Знам’янка – Помічна».

 

На адресу «КП» надійшов лист чоловіка, який, на жаль, не відрекомендувався, але те, що він пише, ще більше вражає!

Власне, у листі читач уточнює, що людям, які їхали електричкою «Знам’янка – Помічна», довелося чекати не в Новоукраїнці, а за 20 хвилин їзди до міста, на станції Плетений Ташлик.

«…Новоукраїнці, яких в електропотязі було чимало, теж страждали не менше. Я це знаю з особистого гіркого досвіду, оскільки у цьому потязі була моя дружина, за якою я змушений був їхати з Новоукраїнки до Плетеного Ташлика, винаймаючи таксі за 250 гривень. Адже, щоб туди дістатися автомобілем, треба було або їхати в об’їзд через Кіровоград, або дуже проблемною дорогою, на якій, мабуть, залишилася в ту ніч поламаною не одна машина – ми особисто ламалися в дорозі аж двічі!

Наприклад, мікроавтобус Опель, який забирав людей до Помічної, мабуть, пробив дно і в нього дорогою витекло все масло. Звичайно їхати він далі сам не міг, а тому водій спиняв усі авто, які теж забирали пасажирів з електрички і рухалися у бік Новоукраїнки та Помічної, щоб з їхньою допомогою довезти додому пасажирів його мікроавтобуса.

Інші новоукраїнці, яких я знаю особисто, теж винаймали таксі по 90-100 гривень з людини. Однак, у той вечір не за всіма приїхали, оскільки таксисти не хотіли їхати такою страшною дорогою. От така правда. На мою думку, відповідати за такий безлад із застрахованими (з білетами) пасажирами має керівництво Одеської залізниці, але це, мабуть, не про нашу країну», – написав чоловік.

e-max.it: your social media marketing partner