«Київстар» анонсував підвищення тарифів
Мобільний оператор «Київстар» підвищить тарифи на свої послуги для повноцінного розгортання мережі стандарту UMTS (3G). Про це заявив президент компанії Петро Чернишов у четвер, 20 листопада, повідомляє korrespondent.net.
– Зараз підвищення цін – це важлива умова для побудови мережі 3G. Або ми підвищуємо ціни і маємо гроші на покупку ліцензії та будівництво 3G, або не підвищуємо, в результаті маємо можливість тільки купити ліцензію і менше витратити на будівництво, – сказав він.
Крім того, за словами президента компанії, підвищення цін – нормальний процес на багатьох ринках. До підвищення тарифів оператора підштовхує економічна ситуація в країні та особливості роботи мобільного оператора – девальвація гривні, необхідність закуповувати обладнання за кордоном, підвищення тарифів на електроенергію, пояснив Чернишов.
– Наприклад, пивна індустрія залежно від інфляції кожен рік підвищувала ціни від 15 до 20%. Інші ринки використовують різні маркетингові виверти - розфасовка 900 грам замість 1 кілограма і т.д. Весь цей час телеком знижував ціни. При цьому інвестував все більше і більше, а ціни все знижував і знижував. Неначе економічних законів для нього не існувало, – зазначив Чернишов.
У той же час президент «Київстар» не уточнив рівень підвищення тарифів, додавши, що це залежатиме від кожного конкретного тарифу.
– Дивіться, у нас кілька сотень тарифів. І кожен потрібно дуже виважено підвищувати. Ми ж не хочемо, щоб абоненти переходили до наших конкурентів. У нас зараз є низка тарифів, де ви платите 25 копійок на день і маєте безлімітний голосовий трафік. Це багато чи мало? І ми підвищуємо, припустимо, до 35 копійок. Не можна ж сказати, що ми прямо когось пограбували, так? Виходить, за 35 копійок на день можна буде говорити весь день із 26 мільйонами наших абонентів, – пояснив Чернишов.
– Зараз підвищення цін – це важлива умова для побудови мережі 3G. Або ми підвищуємо ціни і маємо гроші на покупку ліцензії та будівництво 3G, або не підвищуємо, в результаті маємо можливість тільки купити ліцензію і менше витратити на будівництво, – сказав він.
Крім того, за словами президента компанії, підвищення цін – нормальний процес на багатьох ринках. До підвищення тарифів оператора підштовхує економічна ситуація в країні та особливості роботи мобільного оператора – девальвація гривні, необхідність закуповувати обладнання за кордоном, підвищення тарифів на електроенергію, пояснив Чернишов.
– Наприклад, пивна індустрія залежно від інфляції кожен рік підвищувала ціни від 15 до 20%. Інші ринки використовують різні маркетингові виверти - розфасовка 900 грам замість 1 кілограма і т.д. Весь цей час телеком знижував ціни. При цьому інвестував все більше і більше, а ціни все знижував і знижував. Неначе економічних законів для нього не існувало, – зазначив Чернишов.
У той же час президент «Київстар» не уточнив рівень підвищення тарифів, додавши, що це залежатиме від кожного конкретного тарифу.
– Дивіться, у нас кілька сотень тарифів. І кожен потрібно дуже виважено підвищувати. Ми ж не хочемо, щоб абоненти переходили до наших конкурентів. У нас зараз є низка тарифів, де ви платите 25 копійок на день і маєте безлімітний голосовий трафік. Це багато чи мало? І ми підвищуємо, припустимо, до 35 копійок. Не можна ж сказати, що ми прямо когось пограбували, так? Виходить, за 35 копійок на день можна буде говорити весь день із 26 мільйонами наших абонентів, – пояснив Чернишов.