Який одяг носять кропивничанки?
«Кіровоградська правда» провела журналістське опитування для кропивницького бренду одягу «Charwish» (Чарвіш).
Загальна кількість опитаних – 200 жінок віком від 25 до 44 років.
146 жінок довіряють українському виробнику. Серед причин називають якісні тканини, швидкість у виробництві, креативні моделі, які відрізняються від потокового виробництва. Багато хто підтримує українське через почуття патріотизму і з надією, що вітчизняні бренди піднімуться на вищий рівень.
54 жінки відповіли, що не довіряють українському виробнику, бо або задорого, або не зустрічали якісних брендів.
Два десятки з опитаних жінок знають, що кропивницький бренд одягу «Charwish» вирізняється від інших сучасними авторськими вишивками, а також використанням натуральних тканин.
Жінкам від 25 до 34 років зручніше читати новинки про акції в інстаграмі та телеграмі, а жінкам від 35 до 44 років – в фейсбуці та вайбері.
Більше сотні жінок на питання, який стиль вам ближче, відповіли кежуал – повсякденний зручний одяг. Саме на зручний мінімалізм і модні тенденції орієнтується «Charwish».
За якісну сукню більшість респонденток готові заплатити 700-900 гривень. Водночас при покупці орієнтуються більше на якість, ніж на ціну.
Молодь більше купує в інтернеті, а старші жінки надають перевагу магазинам.
Більшість із тих, хто мають діток шкільного віку, зазначили, що у школі є дрес-код і потреба у шкільній формі. У «Charwish» є великий вибір стильної шкільної форми для діток і вже не одна школа робила замовлення.
фото: Ігор Демчук
Загальна кількість опитаних – 200 жінок віком від 25 до 44 років.
146 жінок довіряють українському виробнику. Серед причин називають якісні тканини, швидкість у виробництві, креативні моделі, які відрізняються від потокового виробництва. Багато хто підтримує українське через почуття патріотизму і з надією, що вітчизняні бренди піднімуться на вищий рівень.
54 жінки відповіли, що не довіряють українському виробнику, бо або задорого, або не зустрічали якісних брендів.
Два десятки з опитаних жінок знають, що кропивницький бренд одягу «Charwish» вирізняється від інших сучасними авторськими вишивками, а також використанням натуральних тканин.
Жінкам від 25 до 34 років зручніше читати новинки про акції в інстаграмі та телеграмі, а жінкам від 35 до 44 років – в фейсбуці та вайбері.
Більше сотні жінок на питання, який стиль вам ближче, відповіли кежуал – повсякденний зручний одяг. Саме на зручний мінімалізм і модні тенденції орієнтується «Charwish».
За якісну сукню більшість респонденток готові заплатити 700-900 гривень. Водночас при покупці орієнтуються більше на якість, ніж на ціну.
Молодь більше купує в інтернеті, а старші жінки надають перевагу магазинам.
Більшість із тих, хто мають діток шкільного віку, зазначили, що у школі є дрес-код і потреба у шкільній формі. У «Charwish» є великий вибір стильної шкільної форми для діток і вже не одна школа робила замовлення.
фото: Ігор Демчук