В «Екостайлі» пояснили, чому не вивозили сміття у Кропивницькому

, Наталка Маринець

06616В «Екостайлі» пояснили, що не обслуговували кропивницьких абонентів через велику кількість снігу. Нині не вивезли сміття лише з півсотні дислокацій, це менше одного відсотка, запевнила начальник комерційного відділу підприємства Анна Скічко сьогодні, 12 лютого.

– За тиждень ми обслуговуємо 6500 точок. Деякі ми обслуговуємо двічі за період. 23 січня випала рекордна кількість снігу і це паралізувало нашу роботу. Але наступного дня ми вже працювали в режимі таксі. Нас викликали, повідомляючи, що проїзд розчищений. За типовим договором, для якісного надання послуг, має бути доступ до майданчиків зі сміттєвими баками. У сніжний період наша техніка застряла 18 разів, одного разу сміттєвоз простояв у заторі 9 годин. Підприємство цілком усвідомлює ситуацію, яка склалася. Але нині сміття з об’єктивних причин не вивезено лише з 54 дислокацій, що складає менше одного відсотка, – пояснила Анна Скічко.

Нагадаємо, міський голова Андрій Райкович вкотре вилаяв ТОВ «Екостайл» через не систематичний вивіз сміття. Він дав два тижні, щоб відповідальні навели порядок у місті, інакше мерія шукатиме інше підприємства для співпраці.
e-max.it: your social media marketing partner