У Кропивницькому з початку роботи «гарячої лінії» міськради надійшло майже 20 тисяч дзвінків
Із початку роботи «гарячої лінії» міської ради Кропивницького надійшло від містян 19 тисяч 610 дзвінків. Про це повідомив помічник міського голови, координатор сервісного центру Андрій Лейбенко сьогодні, 28 січня.
Із майже 20 тисяч звернень 9867 вирішено позитивно, 9637 роз’яснили по суті і 106 звернень взяли до відома.
– На всі звернення, які надходять від жителів міста, виконавці відповідних підрозділів надають усну відповідь в телефонному режимі або надсилають відповідь у письмовому вигляді. Після того, як виконавці надають копію відповіді «гарячу лінію» міського голови, оператори телефонують заявнику і підтверджують факт виконання звернення, – пояснив Андрій Лейбенко.
Нагадаємо, на «гарячу лінію» найчастіше дзвонять через проблеми з транспортом і ЖКГ