У Кропивницькому на «гарячу лінію» найчастіше дзвонять через проблеми з транспортом і ЖКГ
На «гарячу лінію» міського голови Кропивницького Андрія Райковича жителі обласного центру найчастіше звертаються з питань житлово-комунального господарства та транспорту і зв’язку, повідомив помічник міського голови, координатор сервісного центру Андрій Лейбенко сьогодні, 28 січня.
– Найбільш актуальні звернення з січня по грудень 2018 року це питання житлово-комунального господарства – 3936 звернень, і проблеми транспорту і зв’язку – 1429 звернень. Інші питання – 1721 дзвінків, – каже Андрій Лейбенко.
Із 3926 звернень із питань житлово-комунального господарства, вирішили позитивно 51%, а саме – 2027 звернень, на решту 1909 звернень надали роз’яснення.
Найбільш поширені питання – теплопостачання, водопостачання і водовідведення, ремонт доріг, тротуарів, розчищення доріг від снігу, зовнішнє і прибудинкове освітлення, обрізка дерев, ліквідація сміттєзвалищ.
– У 2018 році з питань ЖКГ надійшло на 858 звернень більше, ніж у 2017. Зокрема збільшилася кількість дзвінків із питань теплопостачання, водовідведення, ремонту доріг, обрізки дерев, ремонту ліфтів і покрівлі будинків. Натомість зменшилася кількість звернень через розчищення доріг від снігу, що пов’язано із придбанням нової техніки. Також менше телефонують у питаннях щодо безпритульних тварин. Це результат роботи міської програми стерилізації тварин і тісної співпраці з громадськими організаціями, – продовжує координатор сервісного центру.
Через проблеми з транспортом і зв’язком на «гарячу лінію» надійшло 1429 звернень. Із них вирішили 821 звернення, роз’яснили – 608.
– Якщо порівнювати кількість звернень з питань транспорту, то у 2018 році їх надійшло на 295 менше, ніж у 2017. Це пов’язано зі збільшенням нового комунального транспорту. Значна частина звернень – це прохання скоригувати графіки і схеми руху, – розповів Андрій Лейбенко.