На «Гарячу лінію» Ларіна телефонувало у десять разів більше людей, ніж сьогодні
На сьогоднішній день щотижнева кількість дзвінків на «Гарячу лінію» голови облдержадміністрації зменшилася у десять разів. Про це під час ефіру на каналі «КІТ» повідомив екс-керівник контакт-центру Андрій Лейбенко, 4 червня.
– Якщо раніше протягом тижня у нас було близько тисячі звернень, то сьогодні їх сто, – повідомив Лейбенко і додав, що «Гаряча лінія» завжди вважалася індикатором ставлення людей до влади.
– Як бачимо, сьогодні індикатор дуже низький, – зауважив він.
За даними Лейбенка, за 4 роки на «Гарячу лінію» надійшло 75 тисяч звернень, 25% із них вирішені повністю чи частково, 50-55% – надано консультації.
– Якщо раніше протягом тижня у нас було близько тисячі звернень, то сьогодні їх сто, – повідомив Лейбенко і додав, що «Гаряча лінія» завжди вважалася індикатором ставлення людей до влади.
– Як бачимо, сьогодні індикатор дуже низький, – зауважив він.
За даними Лейбенка, за 4 роки на «Гарячу лінію» надійшло 75 тисяч звернень, 25% із них вирішені повністю чи частково, 50-55% – надано консультації.