Голова Кіровоградської ОДА чергував на «гарячій лінії»
Голова Кіровоградської облдержадміністрації Сергій Кузьменко приймав дзвінки на «гарячій лінії» сьогодні, 16 жовтня.
За час чергування надійшло п’ять дзвінків.
Зокрема, телефонували з питань працевлаштування, нарахування субсидії, проведення гемодіалізу, отримання характеристики у школі та особистих конфліктів за місцем проживання.
– Завдання влади – допомагати людям, тому ми маємо знаходити можливості вирішувати їхні проблеми. В усіх питаннях, з якими дзвонили на «гарячу лінію», розібрався, переговорив із керівниками департаментів і доручив максимально підтримати людей. «Гаряча лінія» – ефективний інструмент комунікації з громадою і мені приємно, що ця система у нас налагоджена і працює, – наголосив Сергій Кузьменко.
За час чергування надійшло п’ять дзвінків.
Зокрема, телефонували з питань працевлаштування, нарахування субсидії, проведення гемодіалізу, отримання характеристики у школі та особистих конфліктів за місцем проживання.
– Завдання влади – допомагати людям, тому ми маємо знаходити можливості вирішувати їхні проблеми. В усіх питаннях, з якими дзвонили на «гарячу лінію», розібрався, переговорив із керівниками департаментів і доручив максимально підтримати людей. «Гаряча лінія» – ефективний інструмент комунікації з громадою і мені приємно, що ця система у нас налагоджена і працює, – наголосив Сергій Кузьменко.