Гайворонській вузькоколійці виповнилося 120 років
Гайворонській вузькоколійці, яка нині вважається найдовшою у Європі, виповнилося 120 років. Будівництво розпочалося наприкінці 19 століття, а формування дистанції колії, околотків, бригади як адміністративних одиниць повністю завершилося на початку 20 століття.
Будувати залізницю розпочали на замовлення тогочасного товариства власників цукрових заводів від Рудниці через Гайворон, Голованівськ і до Підгородньої.
Станція Гайворон стала важливим залізничним центром. До складу тамтешнього вузла входили паровозне депо, дистанція колії, зв’язку, залізничні ремонтні майстерні.
У радянські часи запрацював Гайворонський паровозоремонтний завод, який здійснював капітальний ремонт вузькоколійних локомотивів із багатьох куточків Країни Рад.
Нині довжина вузькоколійки становить 130 кілометрів. Це переважно екскурсійний об’єкт, який нерідко стає навіть майданчиком для зйомок кіно.
фото: Одеська залізниця
Будувати залізницю розпочали на замовлення тогочасного товариства власників цукрових заводів від Рудниці через Гайворон, Голованівськ і до Підгородньої.
Станція Гайворон стала важливим залізничним центром. До складу тамтешнього вузла входили паровозне депо, дистанція колії, зв’язку, залізничні ремонтні майстерні.
У радянські часи запрацював Гайворонський паровозоремонтний завод, який здійснював капітальний ремонт вузькоколійних локомотивів із багатьох куточків Країни Рад.
Нині довжина вузькоколійки становить 130 кілометрів. Це переважно екскурсійний об’єкт, який нерідко стає навіть майданчиком для зйомок кіно.
фото: Одеська залізниця