Кропивничани найчастіше дзвонять на «гарячу лінію» через проблеми ЖКГ
У Кропивницькому на «гарячу лінію» міського голови Кропивницького Андрія Райковича жителі обласного центру найчастіше звертаються з питань житлово-комунального господарства та транспорту і зв’язку, повідомив помічник міського голови, координатор сервісного центру Андрій Лейбенко сьогодні, 1 жовтня.
Із початку року з питань житлово-комунального господарства надійшло 1887 звернень, це 39% від усіх дзвінків. Зокрема звертаються через безпритульних тварин, освітлення, водопостачання і водовідведення, ремонт доріг і тротуарів, обрізку дерев, ліквідацію сміттєзвалищ. Наразі з них вирішено 993 звернення, на 836 звернень надали роз’яснення і 58 звернень перебувають на контролі.
Із питань розвитку транспорту і зв’язку було 968 звернень. Із них вирішено 418, на 514 надали роз’яснення і 36 в роботі.
Найчастіше звертаються через роботу пасажирського транспорту. Також надійшло 216 звернень через роботу радіо, телемереж і інтерету.