У Бобринецькому районі погрожують перекрити дорогу через реорганізацію тамтешнього автодору
Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» продовжує реорганізацію деяких філій райавтодорів на Кіровоградщині, серед яких і Бобринецька. Їм пропонують об’єднатися з Долинською філією. Однак працівники Бобринецької категорично проти такого рішення і навіть заявляють, що готові перекривати дорогу на знак протесту.
«6 квітня 2018 року від керівництва ДП «Кіровоградський облавтодор» надійшла пропозиція оптимізувати роботу філії. (…) Керівництво облавтодору подає пропозицію про ліквідацію філії «Бобринецький райавтодор», як організації районного масштабу та утворення незрозумілого ДРП (дорожно-ремонтного підрозділу – «КП») на базі «Долинська РАД» (райавтодору – «КП»). (…) Колектив філії звертається з проханням зберегти філію «Бобринецький райавтодор» як цілісну одиницю ДП «Кіровоградський облавтодор» та посприяти у вирішенні даного питання», – йдеться у зверненні колективу, опублікованому в районній газеті «Честь хлібороба».
Керівник і колектив заявляють, що через такі дії район втрачає підприємство і понад три десятки робочих місць, тому вони готові вдатися навіть до перекриття дороги, аби зберегти підприємство.
Однак в обласній організації працівників автомобільного транспорту і шляхового господарства запевняють, майже весь колектив Бобринецького райавтодору матиме роботу.
– У нас вища організація усіх філій не облавтодор, а державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України». Був наказ, щоб реорганізувати деякі філії, тобто укрупнити їх частково. Під реформування потрапив Бобринецький райавтодор. Його мають приєднати до Долинського. Вони стануть дільницею, майже уся техніка, працівники залишаються на місці, у Бобринці. Нинішнього начальника хочуть перевести на посаду заступника начальника Долинської філії. Так, він десь трохи втратить зарплати, але буде з правом підпису за довіреністю начальника. А от кілька людей, більшість офісних працівників – бухгалтери, економісти – потраплять під скорочення, бо на дільницях таких посад немає. Але ми намагаємося якось вийти з цього становища, – коментує «КП» голова обласної організації працівників автомобільного транспорту і шляхового господарства Людмила Попова.
Вона підтверджує, керівник Бобринецької філії дійсно категорично проти такого рішення.
– Керівник Бобринецького райавтодора Сергій Бичков, звичайно, категорично проти цього наказу, який прийшов із Києва. Так само не згоден колектив. Бичков підключив усі сільради, депутатів. Каже, що він і весь колектив просто підуть, – говорить Людмила Попова і додає, філії можуть і не об’єднати, якщо Бобринецька обгрунтує це цифрами. – До 17 жовтня у нас є час думати про шатний розпис, а потім маємо вручити людям приписи, що скорочуються їхні посади. Однак може й скасують це рішення. Ще буде видно. В одному з райавтодорів теж колись постало питання про реорганізацію, а потім в останню хвилину Київ скасував наказ. Якщо вони цифрами доведуть, що здатні продовжити своє існування, то в принципі, можуть снувати як самостійна одиниця.
«6 квітня 2018 року від керівництва ДП «Кіровоградський облавтодор» надійшла пропозиція оптимізувати роботу філії. (…) Керівництво облавтодору подає пропозицію про ліквідацію філії «Бобринецький райавтодор», як організації районного масштабу та утворення незрозумілого ДРП (дорожно-ремонтного підрозділу – «КП») на базі «Долинська РАД» (райавтодору – «КП»). (…) Колектив філії звертається з проханням зберегти філію «Бобринецький райавтодор» як цілісну одиницю ДП «Кіровоградський облавтодор» та посприяти у вирішенні даного питання», – йдеться у зверненні колективу, опублікованому в районній газеті «Честь хлібороба».
Керівник і колектив заявляють, що через такі дії район втрачає підприємство і понад три десятки робочих місць, тому вони готові вдатися навіть до перекриття дороги, аби зберегти підприємство.
Однак в обласній організації працівників автомобільного транспорту і шляхового господарства запевняють, майже весь колектив Бобринецького райавтодору матиме роботу.
– У нас вища організація усіх філій не облавтодор, а державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України». Був наказ, щоб реорганізувати деякі філії, тобто укрупнити їх частково. Під реформування потрапив Бобринецький райавтодор. Його мають приєднати до Долинського. Вони стануть дільницею, майже уся техніка, працівники залишаються на місці, у Бобринці. Нинішнього начальника хочуть перевести на посаду заступника начальника Долинської філії. Так, він десь трохи втратить зарплати, але буде з правом підпису за довіреністю начальника. А от кілька людей, більшість офісних працівників – бухгалтери, економісти – потраплять під скорочення, бо на дільницях таких посад немає. Але ми намагаємося якось вийти з цього становища, – коментує «КП» голова обласної організації працівників автомобільного транспорту і шляхового господарства Людмила Попова.
Вона підтверджує, керівник Бобринецької філії дійсно категорично проти такого рішення.
– Керівник Бобринецького райавтодора Сергій Бичков, звичайно, категорично проти цього наказу, який прийшов із Києва. Так само не згоден колектив. Бичков підключив усі сільради, депутатів. Каже, що він і весь колектив просто підуть, – говорить Людмила Попова і додає, філії можуть і не об’єднати, якщо Бобринецька обгрунтує це цифрами. – До 17 жовтня у нас є час думати про шатний розпис, а потім маємо вручити людям приписи, що скорочуються їхні посади. Однак може й скасують це рішення. Ще буде видно. В одному з райавтодорів теж колись постало питання про реорганізацію, а потім в останню хвилину Київ скасував наказ. Якщо вони цифрами доведуть, що здатні продовжити своє існування, то в принципі, можуть снувати як самостійна одиниця.