У Малій Висці обговорили створення міського бренду
У Малій Висці провели громадське обговорення бренду міста 20 квітня, повідомляють у міськраді.
Участь в обговоренні взяли працівники міської ради, бюджетних установ, підпорядкованих міській раді, та усі бажаючі.
Презентувала проект бренду міста Мала Виска заступник міського голови Алла Жовтило.
Розробники – Ірина Ткаченко і Артем Луценко, які працювали у рамках програми «ДОБРЕ» та громадської організації «Територія успіху» – запропонували шість варіантів проектів бренду.
Присутні дійшли висновку, що розроблений бренд цілком відтворює характерні риси міста і створює позитивний імідж центру Маловисківської громади.
Учасники обговорення також погодилися, що слоган «Мала Виска – місто, що окрилює» – вдалий за змістом і легко запам’ятовується.
Після громадського обговорення зображення бренду допрацюють, після чого внесуть на чергову сесію міської ради на затвердження.
Участь в обговоренні взяли працівники міської ради, бюджетних установ, підпорядкованих міській раді, та усі бажаючі.
Презентувала проект бренду міста Мала Виска заступник міського голови Алла Жовтило.
Розробники – Ірина Ткаченко і Артем Луценко, які працювали у рамках програми «ДОБРЕ» та громадської організації «Територія успіху» – запропонували шість варіантів проектів бренду.
Присутні дійшли висновку, що розроблений бренд цілком відтворює характерні риси міста і створює позитивний імідж центру Маловисківської громади.
Учасники обговорення також погодилися, що слоган «Мала Виска – місто, що окрилює» – вдалий за змістом і легко запам’ятовується.
Після громадського обговорення зображення бренду допрацюють, після чого внесуть на чергову сесію міської ради на затвердження.