«Made in Ukraine»: «Ельворті» і «Гідросила» значно збільшили експорт
Торік завод «Ельворті», розташований в обласному центрі, збільшив експорт продукції на 11%, а група підприємств «Гідросила» – більше ніж на 28%. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова наглядових рад підприємств Павло Штутман.
«Рік тому, в січні, в соціальних мережах ми провели флешмоб під назвою «Made in Ukraine» ( «Зроблено в Україні») з метою привернути увагу, підтримати реальний сектор української економіки. Флешмоб швидко став популярним. Спочатку його підтримали кіровоградці, потім приєдналися користувачі соцмереж з інших регіонів України. Буквально на другий день учасниками флешмобу стали найбільші українські товаровиробники, а також представники влади дуже високого рангу. Реакція була колосальною! Сподіваюся, таким чином, нам вдалося підвищити впізнаваність і цінність українського продукту і, як наслідок, вплинути на експорт продукції української промисловості», – пише Павло Штутман.
За його словами, у 2017 році завод «Ельворті» збільшив експорт продукції на 11%. В цілому по групі підприємств «Гідросила» експорт зріс на 28,3%.
«Зокрема, завод «Гідросила АПМ», який виробляє високотехнологічну продукцію – аксіально-поршневі машини для гідросистем комбайнів, автобетонозмішувачів, автокранів і інших мобільних машин – наростив обсяги виробництва в півтора раза, а обсяги продажу в країни далекого зарубіжжя – на 84%. В основному, за рахунок поставок у Китай, Таїланд, Туреччину і США», – додав Штутман.
«Рік тому, в січні, в соціальних мережах ми провели флешмоб під назвою «Made in Ukraine» ( «Зроблено в Україні») з метою привернути увагу, підтримати реальний сектор української економіки. Флешмоб швидко став популярним. Спочатку його підтримали кіровоградці, потім приєдналися користувачі соцмереж з інших регіонів України. Буквально на другий день учасниками флешмобу стали найбільші українські товаровиробники, а також представники влади дуже високого рангу. Реакція була колосальною! Сподіваюся, таким чином, нам вдалося підвищити впізнаваність і цінність українського продукту і, як наслідок, вплинути на експорт продукції української промисловості», – пише Павло Штутман.
За його словами, у 2017 році завод «Ельворті» збільшив експорт продукції на 11%. В цілому по групі підприємств «Гідросила» експорт зріс на 28,3%.
«Зокрема, завод «Гідросила АПМ», який виробляє високотехнологічну продукцію – аксіально-поршневі машини для гідросистем комбайнів, автобетонозмішувачів, автокранів і інших мобільних машин – наростив обсяги виробництва в півтора раза, а обсяги продажу в країни далекого зарубіжжя – на 84%. В основному, за рахунок поставок у Китай, Таїланд, Туреччину і США», – додав Штутман.