Двоє вчителів кіровоградської гімназії перемогли у міжнародному конкурсі STEM-проектів
Одразу двоє вчителів Кіровоградської гімназії імені Шевченка – Анна Дудіч і Ірина Харченко – вибороли перше місце у міжнародному конкурсі навчальних проектів STEM Ahead Competition. Переможці конкурсу з різних країн поїдуть на вчительський семінар у Брюссель.
– У конкурсі STEM Ahead Competition перемогли два проекти: «Загадки Бовтиської западини», автором якого була я, і «Водяна пара як рушій прогресу» вчителя Ірини Харченко, – розповідає вчитель англійської мови Анна Дудіч і пояснює, STEM-навчання – це поєднання природничої науки, технологій, технічної творчості і математики. – Всі ці проекти є загально гімназійними, над їхнім втіленням працював практично весь колектив гімназії.
Робота над проектами була надзвичайно цікавою як для вчителів, так і для дітей, поділилася враженнями вчителька.
– Міжпредметний проект «Водяна пара як рушій прогресу» розкриває винайдення людиною парового двигуна у період Вікторіанської епохи, тому в ньому об’єднані історія, фізика, культура, географія, англійська мова. У вивченні теми за цим проектом задіяні всі класи – від наймолодших до найстарших. Другий проект «Загадки Бовтиської западини» реалізовували разом із науковцями Національної академії наук України і учнями гімназії. Біля села Розумівка в Олександрівському районі досліджували залишки прадавнього кратера, який утворився після падіння метеориту. Результати дослідження діти підсумували і свої висновки захистили перед науковцями, – розповідає про STEM-проекти Анна Дудіч.
Свої навчальні розробки педагоги гімназії вже вдруге направили на міжнародний конкурс і цього разу вдало. Їхні проекти отримали перше місце. Тепер, разом із переможцями конкурсу із двадцяти країн світу, кіровоградські вчителі поїдуть на семінар до Брюсселю.
– Це семінар для вчителів, які працюють за STEM-освітою. Для нас – це чудова можливість познайомитися, обмінятися досвідом і спроектувати подальші проекти. Крім того, завжди цікаво поділитися враженнями і новими знаннями з нашими учнями, – поділилася планами Анна Дудіч.
– У конкурсі STEM Ahead Competition перемогли два проекти: «Загадки Бовтиської западини», автором якого була я, і «Водяна пара як рушій прогресу» вчителя Ірини Харченко, – розповідає вчитель англійської мови Анна Дудіч і пояснює, STEM-навчання – це поєднання природничої науки, технологій, технічної творчості і математики. – Всі ці проекти є загально гімназійними, над їхнім втіленням працював практично весь колектив гімназії.
Робота над проектами була надзвичайно цікавою як для вчителів, так і для дітей, поділилася враженнями вчителька.
– Міжпредметний проект «Водяна пара як рушій прогресу» розкриває винайдення людиною парового двигуна у період Вікторіанської епохи, тому в ньому об’єднані історія, фізика, культура, географія, англійська мова. У вивченні теми за цим проектом задіяні всі класи – від наймолодших до найстарших. Другий проект «Загадки Бовтиської западини» реалізовували разом із науковцями Національної академії наук України і учнями гімназії. Біля села Розумівка в Олександрівському районі досліджували залишки прадавнього кратера, який утворився після падіння метеориту. Результати дослідження діти підсумували і свої висновки захистили перед науковцями, – розповідає про STEM-проекти Анна Дудіч.
Свої навчальні розробки педагоги гімназії вже вдруге направили на міжнародний конкурс і цього разу вдало. Їхні проекти отримали перше місце. Тепер, разом із переможцями конкурсу із двадцяти країн світу, кіровоградські вчителі поїдуть на семінар до Брюсселю.
– Це семінар для вчителів, які працюють за STEM-освітою. Для нас – це чудова можливість познайомитися, обмінятися досвідом і спроектувати подальші проекти. Крім того, завжди цікаво поділитися враженнями і новими знаннями з нашими учнями, – поділилася планами Анна Дудіч.