У Кіровограді з’явився інститут Ельворті

,

8403Кіровоградський інститут комерції розпочав ребрендинг і змінив назву. Відтепер виш називається «Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті». До складу заснов­ників навчального закладу віднедавна увійшов благодійний фонд «Ельворті», який має намір інвестувати в розвиток інституту майже 30 мільйонів гривень. Про нові проекти і майбутні зміни у виші розповів виконуючий обов’язки ректора Ігор Василенко.

– Ми не перший виш в обласному центрі, який змінює назву у зв’язку з законом про декомунізацію. Але для нас це не просто ребрендинг, ми змінюємо повністю підхід до навчання, – наголошує Василенко і додає, виш націлений на якісну підготовку кваліфікованих працівників, які відповідатимуть вимогам роботодавця.

Очільник навчального закладу зауважує, змінам завдячує насамперед благодійному фонду «Ельворті», який має намір інвестувати у розвиток інституту майже тридцять мільйонів гривень!

– Перш за все – це нове приміщення, де для студентів будуть обладнані аудиторії, лабораторії, спортивний майданчик, їдальня. Крім того, запроваджуються гранти для студентів у вигляді знижки на оплату навчання розміром 50% і 100%, успішні студенти отримуватимуть стипендію, – розповідає виконуючий обов’язки ректора.

За словами Василенка, уже на наступний навчальний рік у виші планують збільшити кількість спеціальностей. До економічних дисциплін додадуться ІТ-технології, механічна інженерія, а за три роки – готуватимуть магістрів. Відтак кількість студентів економіко-технологічного інституту імені Ельворті має збільшитися утричі.

Водночас на базі вишу вже з січня запрацює бізнес-школа, де навчатимуть усіх охочих основам маркетингу, бухгалтерського обліку та бізнес-інформатиці, а також відкриються курси з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, які автоматично додаватимуть десять балів до загального абітурієнтам, які оберуть саме цей заклад.

– Зараз навчання в інституті проводиться за системою дуальної освіти, коли студент має змогу отримати теоретичні знання в ауди­торіях і практичні навички безпосередньо на підприємствах. І для студентів, і для роботодавців це взаємовигідне навчання, бо перші можуть отримати гарантоване робоче місце, а другі кваліфікованих працівників, – підсумував Ігор Василенко і підкреслив, інвестуючи у навчання, роботодавець закладає кадровий фундамент і для свого виробництва.
e-max.it: your social media marketing partner