Борги за тепло: «Теплоенергетик» стягує в примусовому порядку, а «Кіровоградтепло» описує майно

,

 

618Теплопостачальні підприємства обласного центру наполегливо вимагають у своїх абонентів сплатити борги. Інакше – прийдуть в гості з виконавчою службою і винесуть техніку!

 

Очевидно, ситуація з оплатою за блакитне паливо перед НАК «Нафтогаз України» змушує тепловиків трясти своїх боржників. Згадали не тільки про злісних неплатників, а й цілком сумлінних: рахунки з сумами нарахувань рознесли мало не в усі квартири. Кіровоградці не проти платити, але обурює той факт, що, незважаючи на теплий і неповний місяць-жовтень, їм нарахували плату за послугу чи не за повним тарифом.

 

Утім на ці нарікання керівництво теплопостачальних підприємств не зважає. Натомість вимагає сплатити борги і своєчасно розрахуватися за поточні послуги. В іншому випадку – погрожують примусовим стягненням.

 

Як це – відчуло вже чимало боржників Кіровограда. Серед них – абонент, який заборгував трохи більше двох тисяч. До нього прийшли судові виконавці, провели опис помешкання та майна і дали час на погашення боргу.

 

Підприємство «Кіровоградтепло» ТОВ «ЦНТІ УНГА» діє за таким же принципом. Але в абонента, який завинив більше десяти тисяч, майно описали і тут же винесли. Кіровоградець залишився без пральної машинки, мобільного, ноутбука, сканера і телевізора.

 

Інший боржник, який винен за тепло більш як сім тисяч, попри те, що на місці заплатив три тисячі, все одно позбувся електрочайника, мікрохвильової печі, пральної машинки та телевізора – доки не погасить повну суму.

 

На все про все тепловики дають десять днів. У разі несплати, майно виставлять на продаж!

 

Представники підприємств виправдовуються: такі діяння – вимушені, адже умовляння на боржників не діють.

 

За їхніми словами, гроші, які надходять у вигляді абонентської плати, перераховуються як оплата за газ, спрямовуються на модернізацію підприємства, проведення ремонтних кампаній. Якщо сплати немає – підприємство зазнає збитків.

 

Відтак теплопостачальники вкотре просять своїх абонентів своєчасно розраховуватись за послугу. Якщо можливості одразу сплатити борги немає, готові навіть піти на укладання договору про реструктуризацію.

 

e-max.it: your social media marketing partner